skripis Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 jeg lurer på om de mappene du la ut (skripis) passer til e6x systemet? En ting jeg ikke skjønner, er 240R en hel map for systemet? Hva innneholder den? Alle mappene mine er komplette mapper med fuel, tenning og oppsett. 240R er basert på 3bars map-sensor. Jeg kjører 500CC dyser med 4 bars grunntrykk, portet 531 topp med "hissig" kam av ukjent svensk opphav, så du må nok justere fuelen en del tror jeg. Men du fikk jo startet, noe som er det viktigste, slik at du har noe å justere videre på. Å få justert en bil som ikke vil surre på tomgang er et helvete...så du er godt i gang. Hvis du kan få lånt deg en bredbåndssensor slik at du kan få grovmappet bilen langs veien, så sparer du mye tid og penger i benken. Men vær forsiktig, som sagt så kjører jeg sykt mye tenning, ta det med ro med ladetrykket. Har en map liggende på den bærbare som er mye bedre enn 240R, men det vil jo ikke hjelpe deg så mye siden du må fikse uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ok, starter og går, men går ikke reint for en femmer!! Men takk for mappet uansett.. Skal til Wetterhus i morgen eller fredag for mapping! Så da blir det nok helt 100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Skal du i benk med motoren eller blir det etter veien? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 wetterhus har vel bare motorbenk etter hva jeg har forstått.. så det blir vel etter veien! ;) Men er standar turbo og dyser, er bare for og få den til og gå reint, altså gatemapping da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hva slags MAP-sensor har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 3 bars. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 skjønner... begynte å lure om du skulle ut me motorn seru :P Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hehe nei nei, blei ikke noe i dag.. han hadde litt stramt skjema, men skal dit i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Får håpe at det blir ordning i morgen nå da:) Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 det gjør jeg og, men er i desperat trang av ny turbo siden min rett og slett spyyr olje, slentrete.. Varnlig gt25 ellerno gjør ingen ting, så sant den ikke spytter olje, blir jævlig dyrt og fylle på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hva skjer'a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Wetterhus blir vel ferdig med den rimelig snart nå. Men han skjønte ikke hvordan vi hadde fått start på bilen med det map'et der. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 henter bilen til helga, er vel ferdig i dag, skal ringe han etterpå!! Ja som han sa det mappet der er lagd på pur F.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hvordan går det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Bilen står klar til henting. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg