Mambo Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 tall da? noe å smile for? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Sa jo at tenninga var way off.... ble det noe futt på sakene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Sa jo at tenninga var way off.... ble det noe futt på sakene? jasså så du er bare ute å holder helvette med mappene dine!? hhe neida.. ja kom med tall lassiss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Er ikke bremset i benk, så noen tall finnes ikke. Skal inn i benk til vinteren istedet, bytte turbo, dyser osv samtidig. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 da er den hjemme igjen!! deilig.. =)=)=) Fuelmappet jeg fikk var nok helt utenomjordisk for fuelbarene gikk opp og nedd værre en ett dalstrøk! Men fikk da startet den, så takk! ;) Nå er den guuuuuud! Tendens til noe tenningsbank på meget høyt turtall på 4! Såvidt på 3! Nå gleder jeg meg bare til og få på sperra! Og inn med nye stolene! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 da er den hjemme igjen!! deilig.. =)=)=)Fuelmappet jeg fikk var nok helt utenomjordisk for fuelbarene gikk opp og nedd værre en ett dalstrøk! Men fikk da startet den, så takk! ;) Nå er den guuuuuud! Tendens til noe tenningsbank på meget høyt turtall på 4! Såvidt på 3! Nå gleder jeg meg bare til og få på sperra! Og inn med nye stolene! ;) Da har nok ikke importen fra E6 til E6K gått helt smertefritt....sånn er ikke mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Nei renger med att det kanskje kan ha skjedd noe der, Nå er det i hvertfall i orden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Mangler det bare å ta en tur innom meg igjen nå:) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Sleng opp bilder nå da? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Ikke gjør det, vi har trossalt ikke ofret mange sekunder på å rydde opp i motorrommet der. Men hiv på noen slæddedekk, så kan vi ta noen actionbilder;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hehe:p Eller en liten videosnutt istede for bilder eller ja takk, begge deler:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 hehe må prøve og få det til, er villig i hvertfall, men hadde gjort seg bedre med den nye bakakselen på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg