Gå til innhold

Motoren vil ikke dø!

Ranger emnet


Roberto

Anbefalte innlegg

Har folk her virkelig så daukjørte biler att dem trenger v-power for å få vekk sota rundt ventilane.

holdere innenfor det røde feltet så slipper dere slike problemer(lol).

Dette med vann i en vakuum slange stemmer, volvo gjorde dette selv på noen av sine motorer som hadde problemer, der hellte dem selters forsiktig ned i innsuget/gasseren, testa det på grassklipperen med vannslangen(har lystt på vanninnsprøytning på bilen) men en gammal volvo ska seff ikke ha 92 oktan.

 

Er faktisk en del seriøst her folkens, ikke "bare" tull fra meg.

 

:D

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Per Olav

740'en min sliter jeg med å stoppe hvis jeg fyller 95 blyfri.. fyller jeg 98 blyfri, så går det fint. (B230A)

 

 

da må du justere tenningstidspunkt så vil den gå bra på 95 blyfri

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår