Gå til innhold

ford fiesta med styling...

fiasko_0_o

Anbefalte innlegg

Alt kan brukes, men det tar bare ufattelig mange timer og tilpasse det!

Regner med at du ser forskjell på en Golf og en Fiesta, sier seg selv at delene ikke passer rett over.

Søk på gamle tråder her på forumet så finner du noe om styling til Fiesta mk3... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kan brukes, men det tar bare ufattelig mange timer og tilpasse det!

Regner med at du ser forskjell på en Golf og en Fiesta, sier seg selv at delene ikke passer rett over.

Søk på gamle tråder her på forumet så finner du noe om styling til Fiesta mk3... ;)

Jeg ser jo det da;) men saken var den at stylinga skulle passe perfekt overens med fiesta, uten og måtte tilpasse... Det synes jo jeg å hørtes rart ut. Men har fått svar nå, golf 2 styling kan brukes på fiesta uten å tilpasse det.

eh, ford fiat..hm...ford siesta...ford fiasko? Ford fiesta...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo det da;) men saken var den at stylinga skulle passe perfekt overens med fiesta, uten og måtte tilpasse... Det synes jo jeg å hørtes rart ut. Men har fått svar nå, golf 2 styling kan brukes på fiesta uten å tilpasse det.

Det tror jeg ikke før jeg får se det... Hva slags styling er det snakk om da?

Og hvorfor i all verden vil du ha Golf styling på Fiestaen din? Skal du ha styling bare for og kunne skryte av at du har stylet bilen din?

Grunnen til at man koster på styling er som regel for at bilen skal se bedre ut enn den gjorde i utgangspunktet, ikke bare for og klaske på noe greier som vissnok skal passe :thumb

Anbefaler deg og søke på div. engelske nettsider som fiestaturbo.co.uk f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke før jeg får se det... Hva slags styling er det snakk om da?

Og hvorfor i all verden vil du ha Golf styling på Fiestaen din? Skal du ha styling bare for og kunne skryte av at du har stylet bilen din?

Grunnen til at man koster på styling er som regel for at bilen skal se bedre ut enn den gjorde i utgangspunktet, ikke bare for og klaske på noe greier som vissnok skal passe :thumb

Anbefaler deg og søke på div. engelske nettsider som fiestaturbo.co.uk f.eks.

hehe, hvor fin kan en fiesta bli da?

Vil bare klaske på noe så den ser litt spess ut...Jeg synes mye er fint da... Snakk om å være fleksibel;)

Hadde jeg ville skryte hadde jeg beholdt golfen jeg hadde og ikke kjøpt en fiesta...

Såe, tjah, kanskje jeg finner noe å sette på, tror det kunne blitt stilig..

eh, ford fiat..hm...ford siesta...ford fiasko? Ford fiesta...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
hehe, hvor fin kan en fiesta bli da?

Vil bare klaske på noe så den ser litt spess ut...Jeg synes mye er fint da... Snakk om å være fleksibel;)

Hadde jeg ville skryte hadde jeg beholdt golfen jeg hadde og ikke kjøpt en fiesta...

Såe, tjah, kanskje jeg finner noe å sette på, tror det kunne blitt stilig..

En Ford Fiesta kan faktisk bli ganske fin. Ta en titt selv:

http://www.fiestaturbo.com/shows/natday2005/

http://www.fiestaturbo.com/featurecars/davew/

Hilsen Kimmi

http://www.drcracing.webs.com

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH

- 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider