Jtand Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Er ute etter undercar kit neonlys. Noen som vet om kvalitetsmerker? (Vennligst ikke kom med personlige meninger om neonlys) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Kjøp heller LED Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Kjøp heller LED Begrunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg tror volvo lager noen fine i kjent volvokvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Like lyssterkt (som regel), gir mye mer muligheter med tanke på lyseffekter (løpelys, strober, osv), på dyrere kit kan du selv velge farge. Led er dessuten mer kompakt og tåler mer juling. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg vet ikke om noen bra merker som lager direkte undercar-neon, men hva du enn finner på; ikke fall for fristelsen og kjøpe noe microplex.no katoder eller noe i den duren og klem de under bilen. De tåler bokstavelig talt ikke en dritt.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Vel, de skal jo sitte inni en pc, ikke under en bil. Kan være noe dær ;) BTW: Hvilken bil er det du skal sette neon på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jtand Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Vel, de skal jo sitte inni en pc, ikke under en bil. Kan være noe dær ;) BTW: Hvilken bil er det du skal sette neon på ? Mazda 626 88-mod, rød farge, så det må være rødt lys ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 om du er gnien så kan du kjøpe 1000diode lys fra Hong Kong, koble i serie og klistre under bilen :P De koster $25 USD og det er gratis frakt fra ledshoppe.com Link! ser at de skal ha 1.8 - 2.2 volt, så da må 7stk kobles i serie skal du bruke d på bil :P BTW.. $25 er ca 150norske kroner :P Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Vel, de skal jo sitte inni en pc, ikke under en bil. Kan være noe dær ;) BTW: Hvilken bil er det du skal sette neon på ? jeg vet om mange som har falt for fristelsen... Billige katoder som gir lys var jo schpa kæbe på mopeden :P (vi var alle unge og dumme ;)) Men jeg bare sier det nå slik at ingen gjør samme feilen som vi gjorde :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg