Gå til innhold

valg av komponentsett

Ranger emnet

Marius.R

Anbefalte innlegg

siden den ene rf fnq'n min ikke tålte at jeg plaga den litt her om dagen så er jeg på jakt etter no nytt å ha foran.

har titta litt rundt og jeg tror valgene står mellom disse 3, jbl C608GTI , Infinity Kappa Perfect 6.1 og RF X162S.

Dette skal kobles på en rf 851x forsterker(brokobla)

Noen som har no meninger om hva jeg burde/ikke burde kjøpe? evt andre merker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt Infinity Kappa Perfect 6.1 utrolig bra lyd i disse.

JBL'ene kjenner jeg ikke til så vet ikke om det er en dyr eller billig serie du har funnet der, men Infinity og JBL lages og eies vel av samme folka såvidt jeg vet, så man ser likheter mellom produktene..

Det er knallgod lyd i X165'ene også, så du må nesten bare velge, men sånn jeg ser det nå så får man vel mest lyd for pengene i infinity settet.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden den ene rf fnq'n min ikke tålte at jeg plaga den litt her om dagen så er jeg på jakt etter no nytt å ha foran.

har titta litt rundt og jeg tror valgene står mellom disse 3, jbl C608GTI , Infinity Kappa Perfect 6.1 og RF X162S.

Dette skal kobles på en rf 851x forsterker(brokobla)

Noen som har no meninger om hva jeg burde/ikke burde kjøpe? evt andre merker

Hva ligger disse på i Norge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JBL og infinty kappa koster vel rundt ca4500kr, type Rf koster ca 6500kr.(streetdesign) Kanske vidt budsjett mao..

Jeg kikka også på Type Rf når jeg kjøpte front sett men ble anbefalt Polk SR 6500 i stedet. De to ligger kanske nær hverandre i pris mener jeg og huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider