Mr_Ford Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 noen som har lasta det ned? jeg sliter med å få det til å funke er starforce osv noen som har gjort det og kan forklare det for meg? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 du kan koble ut cd-rom'en din fysisk. bare napp ut kablene baki, så funker det som faen Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 men husk å sku av maskina da.. spesielt når de skal innat.:hello: :thumb har gjort erfaring jeg.. hehe. funka det? nææ.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Gøy å drifte i det spillet ^^ Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Gøy å drifte i det spillet ^^ umulig stemmer vel mer.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang_Magnus Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 umulig nei....velg gruppe A i evo vs impreza klassen...timm bilen, still på dekk å fjæringer....så er det bare å drifte som pokker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Til dere som har problemer med å starte spillet pga starforce osv. Det er nå kommet ut en crack som fikser dette.... Genialt spill, spesielt å spille på nett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 umulig nei....velg gruppe A i evo vs impreza klassen...timm bilen, still på dekk å fjæringer....så er det bare å drifte som pokker ikke drifting med 4wd veit du.. men funker å linke sladder med 4wd ja.. men blir ikke orntlig drifting.. caterham saken funker det så vidt å drifte med. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Husk å ha på simulation i innstillinger og da.. Man kan velge mellom "arkade" og "Simulation" ;) Har bare prøvd dette på demoen så, husker Det var en honda jeg gjorde det med. Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Husk å ha på simulation i innstillinger og da.. Man kan velge mellom "arkade" og "Simulation" ;) Har bare prøvd dette på demoen så, husker Det var en honda jeg gjorde det med. hmm, lenge sia jeg har spilt det.. men husker det ikke var noe om det:S må undersøkes:D Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NodDi Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 det er jo drit fett og drifte da... er ikke akk vanskelig heller... men jeg har det på ps2... Siter VW Golf II 16V - Godbilen Volvo 240 - solgt VW Golf II - Spiker Seat Leon - Spiker VW Jetta vr6 - Solgt (savn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 har crack som funker til spillet kan laste den opp og sende link som pm Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 men husk å sku av maskina da.. spesielt når de skal innat.:hello: :thumb har gjort erfaring jeg.. hehe. funka det? nææ.. Heheh, samme her, husker da jeg ikke gadd å skru av Data, før jeg koblet til CD rommet, Dere Skulle sett meg hoppe)))) :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Heheh, samme her, husker da jeg ikke gadd å skru av Data, før jeg koblet til CD rommet, Dere Skulle sett meg hoppe)))) :lol: haha.. dere sku sett med slå hue oppi pulten som skjermen datt ned! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hmm...man må ha deamon tools for og kunne spille det, i tilleg ligger det en crack i toca mappa som heter race driver og har et hjull som logo. man skal inn på programfiler og bytte den med den som ser helt lik ut i toca mappa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg