Satrixen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Noen av Golf-gutta her som stilte ut eller? Synes det var dårlig oppmøte fra forumet! Hehe.. :p Lurte vel på hva folk her syntes om bilen min nå, hvis noen så den da :) Dura rett inn der fredag morgen jeg, og kom hjem nå.. Og ja, med ganske redusert form! ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Tror ikkje eg såg golfen din, såg ett par andre, en sølv med blå lakert bunn. ganske pen i grunn, og en golf 5, som var endel moddet, rød en.. Tror golfen til dama kommer på neste gatebil filmen,, :thumb Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Har du noen bilder fra treffet? Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Noen av Golf-gutta her som stilte ut eller? Synes det var dårlig oppmøte fra forumet! Hehe.. :p Lurte vel på hva folk her syntes om bilen min nå, hvis noen så den da :) Dura rett inn der fredag morgen jeg, og kom hjem nå.. Og ja, med ganske redusert form! ;) hvordan golf har du a??bilde kanskje?litt vanskelig å huske hvilken bil som er alle sin=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Min sto i svingen ovenfor den blå/sølve golfen! Sto sammen en svart Golf IV og en oransj Prelude.. Uansett, har noen bilder tatt med mobil.. Ikke spes bra kvalitet, men ser vel hvem bil det er snakk om :) Blir nok en ordentlig photosession snart så oppdaterer tråden min da med ordentlige bilder! ;) (Har oxo fått nye skilt for de som registrerer det :D) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har du modda hella-lyktene inn i r32-fangern eller er det de tåkelyktene man kan få til r32 du har der? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 De er modda inn i fangeren! ;) Laget noen festebraketter av alu og skrudde de fast.. Satt de bak nettingen, synes det ble best jeg :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Så du ødela altså Hella tåkelyktene? nei nei nei :p Dette kunne du vel like gjerne gjort med noen billige fra biltema eller no.. hehe Hella tåkelykter går som varmt hvetebrød på finn.no og ebay :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Hvem har sagt noe om å ødelegge?? What a hell? Løsnet bare de to skruene som tåkelysene er festet til det dekselet normalt. Da sitter du med to stk tåkelys i hånda. Så laget jeg en festebraket med to hull i, slik at jeg brukte de samme skruene som var brukt til dekselet på den nye festebraketten. Festebraketten festet jeg fast i fangeren. Så orginal fangeren ligger i reserve med dekslene til Hella lysene på. Slapp av, alt under kontroll ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Aha.. Rolig luna :) Pent ble det i allefall :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Hehe.. Like rolig som skjæra på tunet jeg :) ja ble meget fornøyd over resultatet! Ferie til uka så da er da bare å få installert den sentrallåsen en gang for alle! :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 ble bra med den frobten satrixen=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 fronten=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg