Gå til innhold

mange tøffe/.... biler

Ranger emnet

ts

Anbefalte innlegg

hallå jeg har spottet flere biler i dag.

2x skyline

2x supra den ene var vaa sin.

bmw e30 m3

audi urqattro

flere fine volvoer

nissan micra med heftig effektpotte

vw passat med sota ruter

lancer evo

imprasa sti

pluss en en hel bunsh med 200sx med effekt potte fra torshov.

så da lurte jeg på om det hadde vært treff noe sted i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte meg vill på lørdag.. kom plutselig til et sted, der det var ett helsikes til grisekjøring og mætti folk, havnakne damer og.. så jeg tenkte what the hell, og tok turen inn, parkerte inne, og sikla att og fram.. aner ikke helt hva som foregikk jeg men..

HAH, overtrøttheten tar nok en gang overhånd..

Er vel ikke alle som intresserer seg for gatebil som mange andre, og har kanskje ikke fått det med seg :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at du som er registrert på forumet her ikke har fått med deg at det er Gatebil! Med mindre det er ironi da. Men vil ikke kalle dette her tøffe biler akuratt..

flere fine volvoer

nissan micra med heftig effektpotte

vw passat med sota ruter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at du som er registrert på forumet her ikke har fått med deg at det er Gatebil! Med mindre det er ironi da. Men vil ikke kalle dette her tøffe biler akuratt..

enig med deg..

så forresten en stygg toyota (tror jeg) som var oransj med tørkestativ bak og billige klistremerker på siden.. yodude

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider