Gå til innhold

nye felger på golfen min :D

Ranger emnet

Dovring

Anbefalte innlegg

Hva slags ET snakker vi om på disse felgene? Så ut til å bygge bra ut. Syns selv det kan bli stort med 17" på en Golf2. Sleng ut bilde av hele bilen, så blir det litt lettere å bedømme helheten.

Så ut til å passe "ordentlig nå" spør du meg. Men om det subber, så tar du ganske enkelt av skjermbuelistene dine og skjærer vekk kanten på skjermene dine, og gjerne litt av selve skjermbuen også. Dette gjør ikke noe om du skal ha skjermbuelister uansett, da dette ikke synes da. Kan også skjære av litt på selve skjermbuelistene.

Men husk for all del å ha på tectyl/syregrunning eller et eller annet rusthemmende middel etter du har skjært i skjermene, ellers så vil du oppleve at stålmarken kommer krypendes fortere enn du aner:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ET 35..

Testa bare felgen på ene framhjulet, så noe bilde av hele bilen har jeg desv ikke.

Ser ut til å passe fint på bildet ja, men gjorde ikke det :/ hadde kommet til å subba masse :( så må nokk fram med vinkelslipern ja tror jeg ;)

Synes ivertfall felgene passa bilen veldi bra :)

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok bildet som løy litt. Så ut til å være ET25/15.

Felgene var jo pene de, men hadde nok passet bedre om du hadde hatt 90-fangere etter min mening.

Og burde også få senket mye om man skal ha 17"ere så det ikke ser ut som en Golf på stylter:op

Stivt senkesett/justerbart kan du også oppleve mange fordeler med når det gjelder både senking og subbing med store/breie felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok bildet som løy litt. Så ut til å være ET25/15.

Felgene var jo pene de, men hadde nok passet bedre om du hadde hatt 90-fangere etter min mening.

Og burde også få senket mye om man skal ha 17"ere så det ikke ser ut som en Golf på stylter:op

Stivt senkesett/justerbart kan du også oppleve mange fordeler med når det gjelder både senking og subbing med store/breie felger.

hehe.. er breei fin kant på dem da :)

90 fangere kommer etterhvert, mangler bare bakfanger..

bilen er en 91 mod, pasadena... kjipt att det ikke er 90 fangere på den.

Bilen skal senkes med justerbart senkesett iløpe av kort tid :)

Kommer ny post om prosjektet etterhvert :)

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. er breei fin kant på dem da :)

90 fangere kommer etterhvert, mangler bare bakfanger..

bilen er en 91 mod, pasadena... kjipt att det ikke er 90 fangere på den.

Bilen skal senkes med justerbart senkesett iløpe av kort tid :)

Kommer ny post om prosjektet etterhvert :)

Kanten så ikke ut som det var noe å utsette på nei:) 9x16 med disse felgene hadde vært fint.

Det har seg vel sånn at det vi kaller 90-fangere opprinnelig heter GL-fangere, og var no som kun kom på GL. Rett meg om jeg tar feil noen (noe jeg tror jeg ikke gjør;))

Justerbart er nesten et must om du skal ha noe breiere/større enn 7x15" felger, og samtidig få det litt lavt uten at det skal subbe for en liten pokkstein som ligger i veien. Kan fint anbefale H&R justerbart om du skal gå for no dyrere enn f.eks Supersport:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanten så ikke ut som det var noe å utsette på nei:) 9x16 med disse felgene hadde vært fint.

Det har seg vel sånn at det vi kaller 90-fangere opprinnelig heter GL-fangere, og var no som kun kom på GL. Rett meg om jeg tar feil noen (noe jeg tror jeg ikke gjør;))

Justerbart er nesten et must om du skal ha noe breiere/større enn 7x15" felger, og samtidig få det litt lavt uten at det skal subbe for en liten pokkstein som ligger i veien. Kan fint anbefale H&R justerbart om du skal gå for no dyrere enn f.eks Supersport:)

Reset, Du har PM :thumb

Kan nokk stemme det du sier om 90 fangerene.. sikkert noen som veit dette helt sikkert?

Har nokk ikke råd til H&R, så tror det blir supersport eller VMAXX.. :) Funker nokk greit nokk for meg det =)

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker nok mer enn greit nok vil jeg tro. Uansett en fordel med det at du har mulighet til å justere så du kan få bilen så lav du vil ha den.

jupp, men må få modda skjermbuene endel først.. viss ikke kommer det til å subbe no jævli tror jeg :( å ødelegge dekke.

OT.. ser du bor på lena, ikke så langt unna det da :)

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, men må få modda skjermbuene endel først.. viss ikke kommer det til å subbe no jævli tror jeg :( å ødelegge dekke.

OT.. ser du bor på lena, ikke så langt unna det da :)

Javisst. Er en fordel å ordne litt på buene først. Ikke tar det så lang tid at det gjør noe heller. Husk også på å ha rutelim i nærheten når du skjærer vekk, så du får limt på igjen skjermbuelistene:)

Nei, er vel ikke så langt unna det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider