Gå til innhold

Min store vectra=)

Ranger emnet

opel gutten

Anbefalte innlegg

Har i dag bytta grill og sideblinkere.. Reultatet blei bedre en det jeg hadde regnet med så jeg måtte åpne ei glass cola når jeg var ferdig for og feire=) Tilbakmeldig om bilen ønskes=)

Dagen i dag har bestått av.

Bytte av frontgrill.

Bytte av sideblink.

Vask av biln innvendig å utvendig.

Blei faktisk fin i fronten synes jeg=)

opelspesialno023ui1.jpg

Måtte ta to bilder=)

opelspesialno015eu3.jpg

Blei litt tøffere med hvite blinkere=)

opelspesialno019bd8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opel vectra b 99 mod stv, vurderes solgt med en tåre i kroken.

Utrulig strøken bil med lav km og full servicehefte.

Bilen fremstår som et utmerket eksemplar.(ingen feil eller mangler) Alle servicer er fulgt opp. Registerreim med vannpumpe, strammehjul å løpehjul, samt simmeringer er nettopp byttet.

Bilen er rik på utstyr å komfort. Bilen er strøken fra topp til tå, da den er meget godt påkostet og bilen er eid av en entusiast.. Bilen bør ses å prøves.

Liste av det som er byttet på bilen:

Batteri, Termostat å termostathus, viftereim, Alle foringer i bakstilling, Alle handbrekk viere,alle filter, frontrute, Bak rute pakning, 2.stk nye vinterdekk. starter, spoiler Fremme(den under bilen). Reg reim er nylig byttet.(ca 1500km siden) 8 stk nye alu felger.Ny bagasjeromsmatte bak i koffert.

Har også montert ny emblemfri sports grill og hvite blinkere. Bilen blei en perle med dette.

Bilen selges pga. kjøp av nytt og større prosjekt.

Volvo 240 kan tas i bytte som delbetaling.

Ta kontakt for mere info.

Annonseselgere trenger ikke å ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har ikke blitt stoppet av onkel blå med de tre lysene da ?

Naboen måtte plukke av ekstralysene siden "onkel" hadde en dårlig dag.

Tenker jeg tar to stykk lys, orker ikke plages med onkel, de har ofte lyskontroller her i byen.

Er det stativ som er skrudd fast bak skiltet ?

Har du muligheten til å ta ett bilde av det å maile til meg ?

ronnyaa ( at ) gmail ( dått ) com

Har forresten en 2.0DI som jeg er meget godt fornøyd med ;-) 0,51-0,52 på mila.

Har bestilt senk og intercooler, så nå blir det å få litt mer effekt av den, chip kommer også etterhvert.

Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har ikke blitt stoppet av onkel blå med de tre lysene da ?

Naboen måtte plukke av ekstralysene siden "onkel" hadde en dårlig dag.

Tenker jeg tar to stykk lys, orker ikke plages med onkel, de har ofte lyskontroller her i byen.

Er det stativ som er skrudd fast bak skiltet ?

Har du muligheten til å ta ett bilde av det å maile til meg ?

ronnyaa ( at ) gmail ( dått ) com

Har forresten en 2.0DI som jeg er meget godt fornøyd med ;-) 0,51-0,52 på mila.

Har bestilt senk og intercooler, så nå blir det å få litt mer effekt av den, chip kommer også etterhvert.

Hehe. Nice

Har blitt stoppa et par ganger ja. men, det var når jeg hadde parklys i ekstralysene. Han``onkel`` er streng på det men, alt er jo ulovelig nu til dags.hehe. skal fikse dæ et bilde i løpet av dagen=)

Om du skal ha deg ekstralys til bilen så kjøp xenon. de er dyr i innkjøp, men dæven for et lys det er i dem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag byttet blinke pærene i lyktene foran. Fra de orginale oransje pærene til planke pærer. Dette er noe som bør gjøres. Resultatet blei faktisk utrulig bra. Merket med en gang at det ikke var oransje pærer i men, hvite=)

Særlig når du står å ser på den så slipper du å se den oransje fargen i lykta. Bilder kommer.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider