Gå til innhold

Vurderer prosjekt..

Ranger emnet

Fasttuning

Anbefalte innlegg

Hallo..

Jeg har en Golf IV 130hk Tdi 4motion som jeg vurdere ä lage et prosjekt av..

Kjöpte bilen for noen mnd siden i Tyskland med tanke pä ä selge den i Norge,men jo mer jeg kjörer med den,

jo mer tenker jeg pä ä beholde den selv.

Sä hvis jeg bestemmer meg for ä beholde den sä mä jeg ogsä gjöre noe göy med den,og det er her dere kommer inn i bilde,

kom med forslag om hva som dere mener bör gjöres,

og kom gjerne med ris og ros for det som er gjort med bilen..

Takker for all hjelp og innspill..

111111112020541323088211430114781rc1.jpg

slik sä bilen ut da jeg kjöpte den

111111112020541323088211430114783zc0.jpg

Enda et bilde av slik den sä ut da jeg kjöpte den.

Og her er noen bilder av hvordan bilen ser ut etter at jeg fikk renset lakken,montert nye OZ sko og Hella xenon lykter.

Mä bare beklage kvaliteten pä noen av bildene,de er tatt med mobil.

1104504bilde1golf0bn6.jpg

1104504bilde2golf3er9.jpg

1104504bilde3golf8id1.jpg

1104504bilde5golf5nl4.jpg

1104504bilde6golf7iv2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, no offence, men ville begynt med å bytta tilbake til orginale lykter men..

Det er jo enormt mye man kan gjøre, men dette er det jeg ser for meg:

Emblemfri grill

LED baklykter

Justerbart senk

Jubi-pakka til VW

Og vipps, da har du en pen bil :)

EDIT: og selvfølgelig små detaljer slik som: Lite speil på førerside, fjerne golf, tdi og 4motion-merkene bak og fjerne vindusviskern bak! :thumb

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i og for seg enig med Stingah ang. lyktene, men om du kjører`n helt ut og

får et litt bad-look på selve bilen, så trenger ikke de lyktene å være så dumme allikevel de. Med bad-look mener jeg og få den til å se litt mean ut.

Ellers har du jo det stingah sa som et godt alternativ

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er selv litt i stuss med de lyktene,men jeg hadde lyktene liggende her sä jeg tenkte jeg skulle pröve de..

er jo ikke sä mange som har slike lykter,og det er vel kansje en grunn til det:hammer

Tenkte ä kjöpe meg noe baklykter, men hvilke..

141bjm3.jpg

Eller denne typen?

c91buq3.jpg

Lurte ogsä litt pä denne R32 fangeren.

11394td6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår litt større sko, justerbart senk og fjerne alt av emblemer. Og enig ang. lyktene, passet ikke.. Skal du ha R32 fangeren bør du ha sideskjørter og bakfanger i tillegg, den bygger ganske mye ned og ut.. Hadde det vært opp til meg ville jeg hatt to like speil i chrome, tona ruter og fjerne bakvisker.. Og det koster ikke all verden å ta en tur innom bildelsenteret og chippe`n;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har mye mye penger du kan legge i den bilen din=)hehe..du vil lage ett prosjekt? har du svart skinn?stereo? isåfall er jo 50 000 hvertfall borte her! og det er en tatt i betraktning en litt rimelig stereo=)hehe...også er det mye mye å kjøre utvendig da=) fangere,sideskjørt,19/20" hjul,justerbart senk,lykter, xenon,sveis++++++++=) og lakking=) mye å gjøre hvis du vil ha ett prosjekt av bilen din.....du kan jo legge i alt fra 50 000 -400 000 i bilen hvis du vil=)bare din grense som stopper dette=)hehe...jo mere du legger i det jo fetere blir det vettu=)lykke til hvertfall=)du har jo ett flott utgangspunkt,130hk diesel og litt chip=veldig bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår litt større sko, justerbart senk og fjerne alt av emblemer. Og enig ang. lyktene, passet ikke.. Skal du ha R32 fangeren bør du ha sideskjørter og bakfanger i tillegg, den bygger ganske mye ned og ut.. Hadde det vært opp til meg ville jeg hatt to like speil i chrome, tona ruter og fjerne bakvisker.. Og det koster ikke all verden å ta en tur innom bildelsenteret og chippe`n;)

Er mye enig med deg i dette,men chromespeil?? det blir det ikke.. liker ikke chrom for tiden,kansje noen carbon speil hadde gjort seg..

Var selfölgeligt teit av meg ä kjöpe nye 17" felger,men da tenkte jeg pä ä selge bilen og fant ut at det var tvilsomt at en gubbe vil kjöpe bilen med 19",angrer pä det valget nä ja..

Chiping er ikke noe problem..har flah booster sä det gjör jeg selv,mä bare fä tatt ut motorstyringen..har skjönt at det ikke er sä fort gjort..noen som har en enklest mäte ä gjöre det pä??

Har nesten bestemt meg for ä gä for de nederste lyktene...virker som ALLE har den andre typen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selfölgeligt teit av meg ä kjöpe nye 17" felger,men da tenkte jeg pä ä selge bilen og fant ut at det var tvilsomt at en gubbe vil kjöpe bilen med 19",angrer pä det valget nä ja..

QUOTE]

kjøp deg vinterdekk til 17" felgene ;-)

Ja..men jeg kjöpte ogsä nye vinterdekk til stälfelgene... men men skal vel bli en ordning pä det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foresten et slikt liggende,men det er i utgangspungtet beregnet til en

2wd Golf 4..noen som har en formening om det vil passe pä 4motion..

golfivdoubledtmuj9.jpg

Dette passer ikkje, du må kjøpe eksosanlegg til en r32 og modde det til, 4motion er meget ålreite biler, men når du modder de så koster det, skal du senke den så spiser den dekk, pga toe in vinkelen blir helt feil på disse har eg erfart, spiser ett sett med bakdekk på 3000 km, og kan ikkje justeres. Eg har fått moddet dette på min, så vinklene er rett igjen, men vil ikkje fortelle hvordan da dette er ikkje helt lovligt. Men alle som selger deler til de mener det må man regne med, noe eg ikkje ville tålerere, jo mer man senker de jo mer blir camber og toe in vinklene feil.Camber er da bare positivt å få, men ikkje toe in, når eg kikket bak bilen så såg eg tydligt at spissingen var helt feil, man såg at dekkene vinklet inn mot døra, når eg holdt ett rør inntil felg kanten så gikk røret rett i døren, nå etter justeringsmodd så treffer den felgkanten på kanten på fremhjulet, så da regner eg med det er rett,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foresten et slikt liggende,men det er i utgangspungtet beregnet til en

2wd Golf 4..noen som har en formening om det vil passe pä 4motion..

golfivdoubledtmuj9.jpg

Hvis du ikke vil modde dette til å passe på golf`n din er jeg meget interessert i det! Send en PM om det skulle bli aktuelt, trenger et eksosanlegg ganske sårt nå!helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første vil jeg gi deg 2 spm om dine planer. Hvor mye penger skal du legge i den?

Og hva slags stil vil du ha på den? racing? Skikkelig styling? clean? California?

Liker virkelig ikke de lyktene.... men på en annen side, så skiller de seg virkelig ut fra det andre har her inne....

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421