koppen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Noen som vet om en plass i Ålesunds område som lakkerer billig? Tenkte på utvendig lakkering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarx8 Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Og hva er billig?? Er det kun maskering og sprøyting? Siter www.moldestuket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Molde billakkeringsenter eller hva det heter, mye tar de for hell lakkering ca? Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Ring å spør. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Bratteberg Lakk & Karosseri <-- Link lakkerer i Ørsta.. det er da ikke så langt fra Ålesund. Auto Service AS <-- Link det ligger også i Ørsta. Bil og Gummiservice <-- Link som OGSÅ ligger i Ørsta. Det er 3 firma som driver med lakking nær deg :P Mvh Tom Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 I Ålesund/spelkavik, med Sula,Skodje, Sjøholt og Brattvåg så er der ihvertfall 16 verksteder som driver med lakkering av bil Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Opp. Trenger tips på hvor jeg skal ta med en frontfanger og noen sidespeil. har blitt frarådet til å dra på centrum lakk i breivika. setter pris på innspill fra dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Opp. Trenger tips på hvor jeg skal ta med en frontfanger og noen sidespeil. har blitt frarådet til å dra på centrum lakk i breivika. setter pris på innspill fra dere! Hmm hvorfor har du blitt frarådet å reise dit da ? så vidt jeg vet, så gjør dei bra arbeid der (og om noen skulle lure, nei jeg jobber ikke der) ellers er der jo ikke så mange andre i selve Ålesund, du har jo Autolakk rett nedom Centrum, Vestlandske Auto (Ford) og Ødegård Karosseri (Bertel O. Steen) så er der jo en god del lakkverksteder rundt om i nabokommunene også da Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 var en kar som har og hans 2 venner som har hatt sine biler der og måtte lakkes opp igjen flere ganger. vet ikke om det var tilfeldg/uheldig. men men jeg kan jo dra til de stedene du nevnte da :) visste ikke at de drev med lakk også. noen i skodje og omegn da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Jepp der er et par lakkverksteder på Skodje også Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg