Gå til innhold

Tett igjen basskasse?

Ranger emnet

m_flip

Anbefalte innlegg

bruk sikaflex. Jeg vil selvsagt anbefale deg om å bygge en ny kasse dersom du ikke har tetta den under bygging. Når jeg bygger kasser fyrer jeg salig med lim og MANGE skruer. Så legger jeg sika i hele innerkanten av subben før jeg setter på lokket. For de som ikke skjønner det så tetter jeg resten igjennom hullet til subben(e) slik at alle kanter er helt tett. og VIPS, du har en potte tett kasse!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å bruke mange skruer er totalt bortkastet, skruene er kun til for å holde kassa på plass til limet er herdet. Men mye lim er bare bra:)

Bare et lite tips:)

for all del, sett en skrue i hvert hjørne for min del! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for all del, sett en skrue i hvert hjørne for min del! ;)

Nå må du ikke underdrive heller da :) Men det å bruke mye skruer er ikke så lurt egentlig. Jeg bygde en 190 liters kasse og brukte omtrent 25 skruer på hele kassa. Har sett folk sette skrue hver 3cm.. skjønner ikke vitsen :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for flotte svar. orker ikke å bygge kassa om igjen, var så mye stress med å få kutta vinklene. og jeg har heller ikke verdens beste verktøy til å gjøre det med. da får jeg vel nesten ta turen og kjøpe meg litt sikaflex, så den blir så tett som mulig.

men gjør det no om jeg trøkker det på utsiden av kassa? og så trekker jeg den om etterpå liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider