Stringmon Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Skal ha trafikkforsikkring på en Mazda 323 1,5l 1985mod. Er 18 år og har hatt forsikkring på mopeden i Gjensidige i to år (hvis det har noe og si) Det jeg lurer på er om det vil lønne seg og sette forsikringa på meg eller fattern? Han har full bonus tror jeg, men har hørt at man får igjen ungdomstillegg hvis man kjører skadefritt hos gjensidige. Er det snakk om veldig stor forskjell i pris hvis jeg setter den på fattern i stedet for meg selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Tror nok det vil lønne seg å ha forsikringa på deg selv.. En sånn bil skal vel ikke koste så mye å forsikre, også er den bonusen veldig grei å ha den dagen du skal forsikre et råskinn av en bil. Men kortsiktig så vil du nok spare på å registrere den på far din. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Okay, går det an at bilen står registrert i vognkortet på meg, men forsikringa på fattern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Ja Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Ja vel.. tydeligvis ikke... Sendte fattern på gjensidige i dag for og få forsikring, der fikk han høre at hvis vognkortet stod på meg, måtte også forsikringa gjøre det. Resulterte i at jeg må betale 3300kr hvert år... violin Slapp jeg billig unna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 ja, jeg syntes det var en grei pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg