Gå til innhold

Panda nr 2 på vei, hva skal jeg bruke den til?

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

I følge bilforhandleren kunne jeg hente kjerra i morra, det er litt rust i dørene på den, men ellers er den rimelig strøken.

Jeg har jo allerede en panda til Street A, og den jeg henter i morra var egentlig ment som delebil, men kan jo være jeg kan finne på noe morsomt med den da, med tanke på at jeg har mer anlegg liggende her.

Så noen som har noen gode ideer til hva jeg kan finne på med den?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne egentlig tenkt meg å teste ut to billige Pioneer 15 eller Rockford 15", altså prisklassen under 1500kr pr element, bare for å se hva man faktisk kan få til med så billig utstyr.

Har to monoblokker som leverer 1600watt rms (cea 2006) hver stabilt i 1ohm

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult å se hvor høyt du kan spille med billige komponenter :) De forsterkerne er vel alt annet enn billige, men la oss si med billige subber da ;)

Street B med denne da?

Tja, vi får jo se :)

Forsterkerene er jo ikke så billig at det gjør noe, men jeg har jo de liggende, så da får man vel bruke det man har, hehe.. Har jo også noen 10" subber, men stiller allerede i den klassen med den pandaen jeg har, så skulle funnet noe annet.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært sykt med vegg ja ;) Noe tro på at det kan gå endel høyere en i den du har nå? for der var det mannevondt å sitte,om man skulle gjennom en hel test sang :)

:D

tja, kan sikkert gå høyere, tidliger eier hadde 2 stk 15" i en slags vegg der, og i følge han sjøl passerte han 150dB

Har fått tilbud nå fra diverse importører på diverse utstyr, så får jo se hva det evt blir til, må jo ha pænga også, hehe...

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge bilforhandleren kunne jeg hente kjerra i morra, det er litt rust i dørene på den, men ellers er den rimelig strøken.

Jeg har jo allerede en panda til Street A, og den jeg henter i morra var egentlig ment som delebil, men kan jo være jeg kan finne på noe morsomt med den da, med tanke på at jeg har mer anlegg liggende her.

Så noen som har noen gode ideer til hva jeg kan finne på med den?

billigutstyr.. Biltema? Vet noen her drev og lekte med ideen om Emma bil med biltema utstyr.. hvorfor ikke DB bil med biltema utstyr.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

billigutstyr.. Biltema? Vet noen her drev og lekte med ideen om Emma bil med biltema utstyr.. hvorfor ikke DB bil med biltema utstyr.. :D

hehe kunne vært morsomt det ;)

Det var faktisk en Biltema bil med i Emma.

Og da var bilen hentet, står nå hjemme i oppkjørselen, jeg kjøpte den av mora til naboen, hehe... Og fikk den til en grei penge :D

Eneste jeg har å si noe på er dørene som har rustet på utsiden begge to, men dette kan fikses med litt sveising og glassfiber.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider