Gå til innhold

Panda nr 2 på vei, hva skal jeg bruke den til?

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

Sant nok, du kan slite litt med å fore de forsterkerene der med ett batteri, hehe.. Blir uansett moro å se på Gatebil :)

kommer nok med bare 2 amper på første konk..må teste litt før jeg kobler opp de 2 siste... men, det kommer nok til å høres uansett...håper jeg... ;)

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er team boomcar norges mestvinnende team i nm...??? det trudde jeg var team bilradiohuset kongsvinger.............................................. for de kara har herjet noen år i nm-sammenheng, og de har også gjort det bra utenfor norskegrensa... :respect---> team bilradiohuset.

NM 2004

Street A: Team BoomCar

Street Max 3-4: Team BoomCar

Super Street 1-2NW: 1. og 3.plass : Team BoomCar

Super Street 1+: Team BoomCar

Hadde vel også en bil til med som tok en 2.plass.

NM sammenheng har det vel ikke vært mye av i Norge generelt, hvertfall ikke ifølge terminlista og resultater.

Men har til gode å se ett Team vinne så mye i forskjellige klasser på samme konkurranser, men si gjerne ifra om du vet noe jeg ikke vet :)

Ser Team Bilradiohuset har hatt 2 offisielle biler med, men de har kanskje flere jeg ikke vet om?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nyere tid så har helt klart Team Boomcar domintert både Norgesrekorder og antall NM titler i dB Drag Racing, men "før i tiden" var det Team Bilradiohuset som var størst og best... Team Bilradiohuset har også vært de som har spilt gennerelt høyest gjennom tidene i de forskjellige klassene, hvis man sammenligner nye og gamle klasser og nytt og gammelt instrument.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nyere tid så har helt klart Team Boomcar domintert både Norgesrekorder og antall NM titler i dB Drag Racing, men "før i tiden" var det Team Bilradiohuset som var størst og best... Team Bilradiohuset har også vært de som har spilt gennerelt høyest gjennom tidene i de forskjellige klassene, hvis man sammenligner nye og gamle klasser og nytt og gammelt instrument.

da er jeg enig... :thumb.... de var et hakk vassere enn de fleste, som regel.men ikke alltid... den mest spennende finalen jeg noen gang har vært borti,(i norge) sto mellom team bilradiohuset og dirty tricks (loud indians) i superstreet nw. i 2001. (dirtygutta dro det lengste strået den gangen) får håpe årets finale blir like bra som den i 2001.den syns nå jeg var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en morsom finale i dag, ikke noe NM, men vanlig dB-drag finale hvor vi skilte ca 0,1dB fra innledende runder til finalene.

Peder vant med 146,1dB og jeg kom på andre plass med 146,0dB Så i dag var det jo litt moro også :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en morsom finale i dag, ikke noe NM, men vanlig dB-drag finale hvor vi skilte ca 0,1dB fra innledende runder til finalene.

Peder vant med 146,1dB og jeg kom på andre plass med 146,0dB Så i dag var det jo litt moro også :)

hehe...hør der... enda så surt det er å tape, å med så lite syns du det var morro.:respect for god sportsånd... :D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...hør der... enda så surt det er å tape, å med så lite syns du det var morro.:respect for god sportsånd... :D:

Jeg synes det er mer moro å tape eller vinne med 0,1 enn å tape eller vinne med flere dB forskjell.

Når forskjellen er så liten er det så utrolig lite som skal til for å vinne eller tape, mens når forskjellen kanskje er 2dB eller mer så er det lissom ingen konkurranse lenger, da er det bare en vinner og en taper, punktum.

På toppen av det er vi ett par stykker som også tenker poengmessig, og mens noen tenker på å plassere seg bra i forhold til poeng i Norge eller Europa satser noen av oss på å plasserer oss i verdenstoppen på poeng :): selv om vi ikke nødvendigvis spiller så sinnsykt høyt, selv om vi prøver å gjøre det også etterhvert :):

Som f.eks i dag fikk jeg nok poeng til å ta tilbake 1.plass rankingen i Street A på verdensbasis (hvor jeg da leder med 5 poeng eller noe sånnt)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer moro å tape eller vinne med 0,1 enn å tape eller vinne med flere dB forskjell.

Når forskjellen er så liten er det så utrolig lite som skal til for å vinne eller tape, mens når forskjellen kanskje er 2dB eller mer så er det lissom ingen konkurranse lenger, da er det bare en vinner og en taper, punktum.

På toppen av det er vi ett par stykker som også tenker poengmessig, og mens noen tenker på å plassere seg bra i forhold til poeng i Norge eller Europa satser noen av oss på å plasserer oss i verdenstoppen på poeng :): selv om vi ikke nødvendigvis spiller så sinnsykt høyt, selv om vi prøver å gjøre det også etterhvert :):

Som f.eks i dag fikk jeg nok poeng til å ta tilbake 1.plass rankingen i Street A på verdensbasis (hvor jeg da leder med 5 poeng eller noe sånnt)

hehe...ang.konkuranse er jeg enig. bedre å bli nr 2 med konkuranse, enn å vinne uten... jeg for min del, vil nå heller komme høyt på db-lista enn på poeng lista. men det er opp til hver enkelt utøver, hva dem satser på...:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider