Gå til innhold

værsting bremser. nytt.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

d2 bremse kit. egentlig til toyota supra.

men hvis man har tilgang til og lage nye caliper braketter og bore om hullbilde så kan det jo brukse til hva som helst.

d2 er det samme som ap racing, bygd på samme delene

2 8pots calipere d2

2 skiver 335x32

bremseklosser

braketter slanger og skruer for bolt on til supra.

kun et sett på bilde.

pris 8000kr

mob 99372367

eller kontakt meg på pm.

a07f8ecd.jpg

6ccd3c38.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kjenner han som la inn budet, var nok ment som en spøk.

hvilken supra ja. godt spm. ikke sikker egentlig. skulle egentlig ha dem til en annen bil, men den har blitt solgt. så derfor trenger jeg ikke bremse kittet heller. men har ikke sjekka hvem supra det er til. skal se om det står noe på en av arka som ligger med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bruke disse skivevene da?kan sikkert sette disse caliperne på 350mm skiver også hvis du vil det..men bare få et verksted med cnc verktøy til og lage nye senter til skivene det. som du ser så er senteret bare skrudd i skiva. eller kjøpe ferdige senter ifra ap racing dem har sikkert ferdige til s2. for sentere fra ap racing skal passe på disse skivene, skivene og caliperne skal være laget på akkurat samme mål og delene. så alt skal gå om hverandre.

skal ta et kjapt mål i morra tidig og se hva dem bygger innover slik dem er nå også. hvis det funker med impresset som dem har nå så er det bare og bore hull bilde på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sjekk opp dette, la ikke merke til at senteret var løst, det forenkler jo saken. Så spørs det da om senteret passer både med tanke på hull til hub og boltsirkel. Vet ikke boltsirkelen på toyota men vet jo at ikke akt kan borres om.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er god plass til og lage nytt hullbilde i senteret der hvertfall. og åpningen i senter er det bare og spenne den opp i drei benken og lage større hvis den er for liten.hullet som er der er på 62.5mm

fra siden av senteret som ligger an imot navet , og til baksien av skiva er det 45mm. og fra navet og framsiden av skiva så blir det da 45-32mm så da er det 13mm fra navet og inn til framsiden av skiva. så dem bygger ikke så mye innover.

hvet ikke hvordan det er på s2`n med tanke på dem ufo bremsene som er der originalt, men bare og måle fra felgen og in til navet det så ser du om det er plass.

og når caliperen står på så bygger den 50mm ut ifra skiva igjenn. så med caliper montert på så vil hele sulamitten bygge 37mm utover fra navet på bilen. så du trenger da egentlig en klaring på minimum 38mm ifra navet dit og til felgen. har du dette så er det plass. hvis ikke så må nytt senter til skiva lages for og få skiva lenger in. eller lage spacer plate imellom senteret på skiva og selve skiva. bruke lenger bolter og skjære ut med laser en mellom legg ring til og legge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ufo på min har vanlige skiver. Men hullåpningen er for stor og innpresset bli feil, men det kan jeg jo uansett korrigere med brakkettene.

Tenkte å forhøre meg litt på pris ang å få lagd braketter og nytt senter til skiva, evt nye skiver, men frykter det blir dyrt.

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det garantert at calipperen tar skiver som er 345mm store? Hvor tykke kan den ta? Amg e55 skiver passer visstnok på bilen min, skal prøve å finne ut hvor tykke de er, skal også prøve å finne ut hvor mye braketter kan koste

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo ta hvor store skiver du vil da, men spørs hvor mye av annlegs flatat på skiva den klemmer på da.kan jo ha en skive på 400mm og annlegs banen er bare 50mm og vist det er 50mm på dem som er 300mm så går det jo bra. men hvis det er flate på 80mm på dem store skivene så vil bare ikke caliperen rekke helt inn, kanskje litt vannskeli forklart, men satser på at du skjønte.

kan sjekke i morra hvor bred bremse flata er på dem 335mm skivene.

men fra 335 til 345mm er ikke store forskjellen uansett...

tykkelse så er jo skivene jeg har 32mm hvet ikke om caliperne tar noe tykkere. men kan sette i klossene og tre caliperen over så ser man fort om det er mere og gå på.

men selger kittet kun komplett. selger ikke bare calipere løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider