Gå til innhold

Lånke 5. august

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sandfella fungerte den ja.. Skulle hatt quattro, så hadde jeg sluppet å gå ut og dytte.. ;) Hihi.

Men joda, kjøringa kom seg den. Bra trening til ACR dette..:cab

Neeeida, kom da opp ;). Håper det blir så jeg kan joine opp dit ja. Me needs $$$ :P

Edit: Takk Viper_TsX :D

- 1999 Bmw 320i E46

- 1987 Honda Civic 1,3 16v [spiker]

- 1999 Nissan 200SX S14a Z-Edition #31 [solgt]

- 1987 Ford Sierra [spiker :D]

- 1993 Ford Mondeo [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Manta'n der er søskenbarnet til en kompis av meg sin. "450hk når den går skikkelig" sa han jeg kjenner.

Litt oppgradert understell hadde jo hjulpet litt.. Lite vits med mye hester når bilen hopper som en gra hingst eller hur :D

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil rette litt på den viper , det var banekjøring på lånke ja . noe vi arrangerte for de som villetrene litt osv . skulle vi ha hatt et "treff" så måte vi tatt det en anne helg . ja mange biler fra GG i surnadalen ja :) De som bruker og stille ut var iallefall der :)

gauldalgatebil

If sex is a pain in the ass...

you're doing it wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppgradert understell hadde jo hjulpet litt.. Lite vits med mye hester når bilen hopper som en gra hingst eller hur :D

Mvh

Den er bygget for drag, så hvorfor kaste bort masse penger på dyrt understell når den kun brukes til leking på bane?

Synes heller det er liten vits med en ok mengde krefter og godt understell når sjåføren ikke tør bruke det, "eller hur?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider