2Fat 2Fly Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jeg kan godt være flaggvakt jeg :) Send MEG pm da ;) ble ikke surnadal alikevel på meg såeh Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Forvirra som ei vægglus her æ no! På NAF sin side så er det SAAB Turbo treff, En kompis Påstår hardnakket på at det er OMC treff! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Det er vi som har banen . det er fakta . vis det står noe annet så er det feil . se på naf motorsport trøndelag sine sider . Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 gjort det :P menmen jeg kommer nå uansett for å flagge, Staverh: PM! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 kommer noen værstinger av noen opler også før kl 1 :) noen som var villig til og melde seg inn i klubben for og kjøre så da er det greit . men i GG så sorterer vi medlemmer . og de holdt hardt på at det ikke var noen jallabiler :) tror dette blir en bra dag for de som vil se\kjøre på banen . og ikke bare se 1,6 L med chrom e hjul ;) Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 kommer noen værstinger av noen opler også før kl 1 :) noen som var villig til og melde seg inn i klubben for og kjøre så da er det greit . men i GG så sorterer vi medlemmer . og de holdt hardt på at det ikke var noen jallabiler :) tror dette blir en bra dag for de som vil se\kjøre på banen . og ikke bare se 1,6 L med chrom e hjul ;) hørtes bra ut det :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 og ikke bare se 1,6 L med chrom e hjul ;) Så 1.6 litere er ikke velkomne? :rolleyes: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind01 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ser at før klokken 1300 slipper ingen andre enn medlemmer inn, hvor lenge er det åpent for kjøring etter det? Noen mulighet for og få ett svar?? Siter Vectra 2000 Turbo. Vectra 2000 4x4. Omega 3000 24v. Combo 1.7D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Må vel kjøre meg en runde så jeg får luftet på evo'n jeg og da :D Blir vel god mulighet for å få kjøre noen runder Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GauldalGatebil Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Noen mulighet for og få ett svar?? Vi får se hvor mye kjøring det blir utover dagen, men vi tenkte å holde på til kl 1700 Siter Gauldal Gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GauldalGatebil Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Den blåe Omegaen fra Rudskogen som burnet hele langstrekka der kommer. Den har ca 750 hk, i tillegg kommer en Manta med ca 400 hk og en supra med ca 500 hk. Siter Gauldal Gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GauldalGatebil Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Kafeterian blir åpen fatality Siter Gauldal Gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 en supra med ca 500 hk. Hvem sin supra er dette da? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvem sin supra er dette da? Sikker på at det ikke er deg?..med 500Kw stereo effekt :D Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 kommer en b ascona med ca 400 hk . ( tror den blir ferdig ) og jeg tar med en c kadett med 2,3 16v suge cosworth . data sprut ++ . den blir bare utstilt , er ikke ferdig enda . ja blir gode muligheter for kjøring her :) og meget mulig en volvo med ca 400 hk . ( ikke bekreftet , bare rykter ) jo . 1,6 litere er velkommen . :) men tror innerst inne du skjønte hva jeg mente :) Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg