@lpher Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 sånn er d når man kjører bil som ikke har 8 liter olje alpher ;) Meaning? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 når er neste og når er siste happening på lånke i år ? Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 9 september?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Den er bygget for drag, så hvorfor kaste bort masse penger på dyrt understell når den kun brukes til leking på bane? Synes heller det er liten vits med en ok mengde krefter og godt understell når sjåføren ikke tør bruke det, "eller hur?" Det forklarer en del :) Forøvrig, Hvis den siste var ment til meg så kjører jeg "Rolig" når noen sitter på da jeg ikke har lyst til å utsette disse for uhell :thumb Er dessuten forskjell på å kjøre en bil til 500k mot en 240 til vrakpant ;) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPELTURB0 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Selvsagt er det en stor forskjell, selv tør jeg som regel ikke bruke bilen min på slike annledninger som det dette pga alt for mange "bruk-opp" biler som herjer vilt. Og jeg ønsker ikke og komme gjennom en sving og møte på en slik bil som har snurra etter nok ett forsøk på breisladd (Og min er ikke verd halvparten av din).:m'm: Off-topic, men det burde være flere dager med banekjøring hvor slike biler ikke hadde adgang, eller iallefall slik kjøring var forbudt. Så alle med litt andre interesser for bil og motor kunne få kjørt litt oftere. Kun min mening! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg