Gå til innhold

Honda Prelude selges

Ranger emnet

MazdaRunix

Anbefalte innlegg

Honda Prelude 2.0 16v 89`

140hk

2,5" eksosanlegg

40mm h&r senkesett

17" Felger

Eu-godkjent Juni 2003

Årsavgift betalt

Påkostet 10.000 sist mnd.

Prisantydning 67.000,-

God bil som går godt :)

Utstyr:

ABS

Sentrallås

Elektrisk vindushever

El. takluke

El. justerbare speil

Servostyring

CD spiller

Ta kontakt på 97152459 eller runix@viewcrew.org for bilder eller mer info..

x Mazda 323 GT-R

x 89` Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Er vel litt det at markedet florerer av biler til rundt 40k og de fleste kjøper da en golf enn en japse ettersom høggern svømmer over av golf deler og alle kan skru golf.

Har selv hatt Golfer, som er en flott bil å skru på, lett og få tak i deler og slikt, men Preluden er etter min mening i en annen klasse, er ikke like mange 3 Gen. Luder som det er f.eks Golf Mk2. Klart man kan gjøre mye med begge bilene for å personalisere dem, men Preludene er etter min mening lekker original og=) Hadde store planer for min, men pengemanko tvinger meg til å finne meg en billigbil=/

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noe problemer med den den tiden jeg har hatt den (Kjørt 20.000 km på 2 1\2 år med oljeskift og oljefilter på hver 5.000) Den har nå gått 175.000. Motoren holder så lenge du tar vare på den. Største problemet på disse bilene er vel rust. Jeg har praktisk talt ikke noe rust på min, utenom 1 liten flekk bak døren på førersiden. (Overflaterust) Det er et kjent problem på disse bilene og det kan fikses lett. :)

Bilen står på Averøya, like ved Kristiansund..

x Mazda 323 GT-R

x 89` Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Phantom

Prøver selv å selge min Lude pga pengemanko, for 45k, det er riktignok en EX og ikke en 16v men det er allikevel trist at markedet for disse bilene er så labert for tiden. Nydelige biler å kjøre..

..er vel et tegn på at markedsprisen på disse bilene er på vei ned.

Ble selv tilbudt 140.000 i innbytte for min '96 A4 1.8T Quattro avant tidligere i år, noe jeg syntes var skambud (og beholdt dermed bilen), men sånn er livet. Bilprisene går ned trinnvis.

Forsøk å ta en lavere pris, eller behold bilen. Sånn er livet.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Det er sinnsvakt vanskelige biler å selge...Etter å ha prøvd å selge min i tre mnd...neste fire gav jeg opp å leverer bilen i innbytte hos forhandler...

Hehe, ojda, glemte en bokstav, skulle stå "nesten fire, så gav jeg opp....." dvs, bilen blir byttet inn i morgen

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider