Gå til innhold

ØK : 4*100 8x13 felger m/ dekk

Ranger emnet

Sn0mann

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ønsker å kjøpe noen 8x13" felger med boltsirkel 4x100. Helst med dekk.

Utsende/Tilstand på felgene er ikke så nøye, så lenge dem ikke har kast eller er skeive/masse bulker :)

Prisklasse : 0,- til 4000,-

Disse skal stå på en Polo '83

-VegardAA

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal slite med å finne 8-13 i Norge som passer på Polo. Du bør ha ET 15, helst 20. De som er tilsalgs her til lands har som regel mye mindre offset, som feks ATS Classic 8-13 ET 1. Disse er vanskelige å få på, selv bak med mindre du har Gr H. skjermer

vet violin

men går alltids an å håpe at noen skal selge sine eldre felger :)

er åpen for andre felger i størrelse 13" - 14", så lenge de er 6"+ og ikke stål :)

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet violin

men går alltids an å håpe at noen skal selge sine eldre felger :)

er åpen for andre felger i størrelse 13" - 14", så lenge de er 6"+ og ikke stål :)

Håper det er Coupe eller Classic du skal ha det på. På Stv må baksjermen sveises om for at du skal få skikkelig med plass til 8x13.

ATS 7-13 ET krever vanligvis spacer for å gå klar bremsene, med mindre du har Golf GTI bremser

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei eg har noen felger er vell 6.5x13 men dekken er ikkje so bra, har ikkje merket noe kast i dem og er ikkje noen store skader men litt diverse, har ikkje bilder no for eg er i utlandet, ganske toffe felger synest eg:)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta å kjøpe minne felger.. Ats classic 8x13 men da må du ut med det dobbelte av det du hadde skrivd på prisklasse;)

Kjempe flotte felger, men blir nok litt for mye. Skal stå på en bil som det ikke skal brukes så mye penger på, men allikevel ha noen fine felger / look :)

takk for tilbudet allikevel

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei eg har noen felger er vell 6.5x13 men dekken er ikkje so bra, har ikkje merket noe kast i dem og er ikkje noen store skader men litt diverse, har ikkje bilder no for eg er i utlandet, ganske toffe felger synest eg:)

åssen felger er dette? husker du ET i farten? mvh

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har faktisk 2 sett med 13" felger, er ganske hog ET paa dem 50 paa de eine settet og 48 paa de andre:S de eine settet er ikkje so veldi toffe men felgane er strokne(so aa sei)

aa dei andre er wolfrace felger kann vell kale dei 80 talls look, vurdere sterkt aa ha vinter dekk paa dem og bruke dem selv, skal ordne bilder nor eg kommer hjem:)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har faktisk 2 sett med 13" felger, er ganske hog ET paa dem 50 paa de eine settet og 48 paa de andre:S de eine settet er ikkje so veldi toffe men felgane er strokne(so aa sei)

aa dei andre er wolfrace felger kann vell kale dei 80 talls look, vurdere sterkt aa ha vinter dekk paa dem og bruke dem selv, skal ordne bilder nor eg kommer hjem:)

kan hende disse har litt for høyt innpress :/ men ta endelig bilder og legg dem ut på forumet :)

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider