Gå til innhold

Norges feteste 35i front!!

Ranger emnet

AndyB

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 year later...

Da er bilen til salgs!

Håper noen vil ta over ansvaret for bilen min og bli flinkere til å bruke den en jeg har vært.

Har kun kjørt 5000km det siste året.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13618877

9.jpg

7.jpg

1.jpg

6.jpg

4.jpg

13-1.jpg

10.jpg

5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er litt synd ja, men er betryggende å vite at kompisen din kan skru litt selv og kommer til å ta godt vare på den.

Du får prøve å overtale han til å melde seg inn i forumet å legge legge ut litt info om videre utvikling på bilen.

Hørte han allerede hadde slengt inn masse anlege og greier.. ;)

Han kompisen din med den gull farga passat GT må jo også få lagt ut litt info da.

Håper ikke han gir opp prosjektet sitt pga jagging.

Keep up the good work Passat Folk!

Jeg har herved meldt meg ut av "how low can you go" klubben og kjører nå en fullstendig orginal og kjip Passat Court -96 modell.

Dette pga Hage,Hus og Garasje prosjekter.

Men når jeg har fått opp dobbelgarasjen blir det kanskje et prosjekt igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... Personlig så ville jeg kanskje oppfordret deg til å finne annen kjøper, men vet hvor vanskelig det er å selge biler som har et spesielt utseende.

At han har _slengt_ inn anlegg er nok korrekt, ikke pent. Elvinduene har også tatt kvelden. Hjalp han litt med dette da jeg hadde reparert hjernen på min egen for 3 år siden. Så ut som et brent relee.

Så har han byttet ut grøftlysene (gudene må vite hvorfor).

Skal se om jeg får holdt han i tøylene, men ikke lett da jeg ikke bor i Risør mer. Han er også på kikk etter ny grill (med åpning). Så er vel litt redd for at den kanskje vil dø sakte med sikkert.

Men et lite offtopic spørsmål fra en serviceelektroniker, til en serviceelektroniker. Hva tenkte du når du la sikringa til anlegget ditt på golvet etter torpedoveggen? Hva tror du hadde skjedd om isoleringene hadde blitt gnagd i stykker ved torpedovegg og det hadde blitt kortslutning? :) hehe.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la den der i utgangspunktet som en nødløsning pga jeg hadde en forsterker som trakk strøm selv om remot ikke ga signal.

Jeg skulle legge en ved batteriet også (i serie) men hadde bare 1 tilgjengelig da.

Jeg sørget istedenfor at det ikke skulle bli noen kortsluttning ved a legge kabelen igjennom en gummipakning å stripse godt.

Skulle legge en til inn i ettertid, men glemte jo dette da.

Jeg er helt enig med deg at dette ikke er noe som er i henhold.

Har montert utstyr i mange hundre drosjer.

Samtlige har sikringer 10cm fra pluss polen på batteriet.

Så hvorfor jeg ikke var like nøye på dette på min egen bil er et godt spørsmål.

Hvorfor har ikke alle snekkere strøkene hus?

Hvorfor har ikke alle lakkerere strøken lakk?

Er litt rart ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også legge til at da kjøper overtok bilen var pluss kabelen koblet fra batteriet og han ble opplyst om denne automatsikringen inne i bilen...

Er som du sier.. blir lei og gidder ikke gjøre like mye innsatt på eget arbeid..

Nå har jeg begynt med noe helt annet så jeg har fått litt pause så muligens jeg trår til med noe på nye passaten.

Må få LITT lyd iallefall..

men hvorfor mener du at en annen burde vært kjøper?

bortsett fra at han bytter noen deler som kanskje ikke andre ville tatt først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har PM mister :)

Stemmer at kabel var koplet fra :) Var ikke for å være negativ eller noe, var bare av nysgjerrighet hvorfor sikringa var på golvet. Var bare en snedig løsning. ;)

Automatsikringa var forresten kast, den og de 2 første cm på hver ende av kabelen var grønne av fuktskader og automatsikringa var rusten inni.

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har PM mister :)

Stemmer at kabel var koplet fra :) Var ikke for å være negativ eller noe, var bare av nysgjerrighet hvorfor sikringa var på golvet. Var bare en snedig løsning. ;)

Automatsikringa var forresten kast, den og de 2 første cm på hver ende av kabelen var grønne av fuktskader og automatsikringa var rusten inni.

Derfor jeg koblet vekk kabelen på batteriet ;)

Burde rivi ut all driten, men på det tidspunktet gjorde jeg ikke mer en det som var strengt nødvendig.

Dette var jo hele grunnen til at jeg fant ut at jeg måtte selge den.

Hadde jo ikke noe tid til å passe på denne bilen og fikse de småtinga som var.

Så jeg håper nye eier har bedre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt en gjennomført 35. men, at det er den råeste fronten er jeg kanskje ikke helt enig. men, synes det uten tvil er tøft av deg å skrive det. lykke til videre.

Jeg mener det er den råeste 35i fronten. Ikke den råeste fronten av alle :)

Som det stod i begynnelsen av mailen syns jeg RS fangeren blir litt for rund og litt for vanlig.

Men folk har jo forskjellig smak da..

Ka jo ikke akkuratt dømme meg selv til vinner.. ;)

men jeg syns det da.. ;)

Nå har vel passaten allerede fått ny maske med åpen grill så da er vel utseende ikke lenger det det var.. :(

Får håpe nye eier slenger opp noen bilder etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt synd ja, men er betryggende å vite at kompisen din kan skru litt selv og kommer til å ta godt vare på den.

Du får prøve å overtale han til å melde seg inn i forumet å legge legge ut litt info om videre utvikling på bilen.

Hørte han allerede hadde slengt inn masse anlege og greier.. ;)

Han kompisen din med den gull farga passat GT må jo også få lagt ut litt info da.

Håper ikke han gir opp prosjektet sitt pga jagging.

Keep up the good work Passat Folk!

Jeg har herved meldt meg ut av "how low can you go" klubben og kjører nå en fullstendig orginal og kjip Passat Court -96 modell.

Dette pga Hage,Hus og Garasje prosjekter.

Men når jeg har fått opp dobbelgarasjen blir det kanskje et prosjekt igjen... :)

Denne gullfarga Passaten her,

ønsker jeg veeeeldig å se bilde av!!!! :m'm:

Få han inn her a!!!

Lykke til uansett med nye prosjekter!!! :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han som eier den er ikke så veldig pc-glad. Men han er dritt lei av den passaten da den går ujevt og dårlig.

Han har brukt mye penger på å prøve å finne feilen, men har gitt opp og kjøpt en audi.

Ellers bra og han har påkostet den utrolig mye på slitedeler.

Han er så lei at den går for 15.000 :O noe som er sykt billig. Om en entusiast vil ta den så vil jeg anbefale dere å ringe han fort som juling før den går i hendene på noen som vil kjøre den ihjel.

Kort fortalt om bilen: Rustfri, grått skinn, 2.0 16v motor, effektanlegg, 2x elvindu.

Morten - MOB: 994 74 537

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider