Gå til innhold

325i Cab

Ranger emnet

Don T

Anbefalte innlegg

Ehrr.. Kan vel være opplakkert igjen pga. 16 år gammel lakk? de fleste vil vel ha fin lakk på bilene sine, og ikke kjøre rundt med steinsprut skadet solbleiket og matt/slitt lakk med millionvis av vaskestriper i? Eller tar jeg feil?

E30 er da absolutt ikke noe spesielt utsatt for rust!. Det kan selvsagt forekomme rust på dem, er jo tross alt en 16 år gammel bil.. og som alle gamle biler, så kan det forekomme rust - men E30 karosseriet er absolutt ikke noe typisk "rust objekt".

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke DJ-reg., men NE.

Den har stått i nesten 4 år, hvorav de siste 15 mndr på verksted for total rehab. (forsikringssak)

Den ble stjålet i 99, og de som stjal den klarte å kjøre sund motoren skikkelig. Derfor er det nå montert helt ny motor. Bilen hadde en liten bulk på en skjerm, og er ordnet helt opp igjen. Taket er nytt etter et innbruddsforsøk. (Nypris 27000,-)

Bilen ble importert for noen år siden.

Kmstand bil: ?

Kmstand motor: 0

Bilen er strøken.

:cool:

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

ja... har han noe å skjule under der..... de bilene der er vel ikke best kjent for holdbarhet mot rust

Ikke akkurat rust jeg mente, men det koster ca. 20.000 og lakkere en bil om man ikke kjenner noen som kan gjøre det for deg, det jeg mente var at man kan ikke bare legge 20.000 på prisen på grunn av at han har lakkert den.

Klart prisen stiger men ikke så mye som han har lagt ut.

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider