Gå til innhold

Calibra, Pioneer/Magnat/Hifonics/Soundstream og mere

Ranger emnet


codegen

Anbefalte innlegg

da har jeg lagt opp div. kabler:

50mm2 strøm bakover

25mm2 strøm bakover

10mm2 strøm spiller

3x dobble rca kabler

4mm2 Høytaller kabler fram/bak bakover

 

har tatt bilder av det under leggingen, men disse ble tatt med mobil og var meget dårlig så jeg ser egentlig lite vits i og legge ut, skal ta noen med digital kamera senerere

 

Henter ut Kinetik batteriet neste fredag, det ligger på posten og venter på meg :)

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ble det litt endringer her..

Har nå bestilt ny CD Spiller, Pioneer DEH-P880PRS, og den andre har jeg solgt igjen.

deh-p880prs_stor.jpg

Har også bestilt kondensator: Soundstream SC-8CA.

ss_sc-8ca_stor.jpg

også den største endringen: frontsett, Soundstream RF60C Reference! =)

ss_rf60c_stor.jpg

sub`en vil ikke bli bestilt før til neste lønning :O samme med treplata

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kom det nytt batteri i hus! Kinetik HC2000

kinetik1.jpg

kinetik2.jpg

batteriet ble forstort til å plasseres i motorrommet, så det blir plassert i bagasjerommet, så det blir endel omkobling.. litt usikker på om jeg skal kjøre 50mm2 kabel framover eller bare bruke 25mm2.. blir kansje litt problemmatisk å få strøm fra dynamoen med bare 25mm2 eller hva tror dere?

 

 

 

tok bilde av div. andre ting også

divstash.jpg

 

Venter på spilleren, frontsettet og kondisen enda, er ikke blitt sendt enda får de venter på frontsettet.

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA skal du med kondensator når du har det batteriet? Bare lurer...

 

Anyway... Tror dette blir bra jeg! Stå på!

 

Må liksom slenge meg på den he jeg også...

Kinetik er jo ganskehefftige saker, med tjukke nokk kabler skulle det vell holde herfra til månen. Så fremt du ikke skal ha nok subber til å skyte bilen din herfra til månen selvsagt..

 

Men personlig syns jeg att kondis er litt tøft, selv om det diskuteres hvor mye bruk det egentlig er for sånn i de fleste bilstereobygg...

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må liksom slenge meg på den he jeg også...

Kinetik er jo ganskehefftige saker, med tjukke nokk kabler skulle det vell holde herfra til månen. Så fremt du ikke skal ha nok subber til å skyte bilen din herfra til månen selvsagt..

 

Men personlig syns jeg att kondis er litt tøft, selv om det diskuteres hvor mye bruk det egentlig er for sånn i de fleste bilstereobygg...

 

 

Nettopp det :) Er mest show!

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det blitt litt endringer i planene, i og med at sommeren er over og jeg er ferdig som sommerarbeider, blir det mindre penger, og Pioneeren er lagt på is. derimot kommer det inn 4 12" fra ett annet merke, som helt sikkert trykker minst like godt som 1 pioneer :O

Hva merke det er får dere se når jeg kommer så langt at jeg begynner og bygge

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår