Gå til innhold

Calibra, Pioneer/Magnat/Hifonics/Soundstream og mere

Ranger emnet

codegen

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det kommet frontsett og spiller + noen ting fra autocustom/installbay

og litt bilder av godsakene måte takast

1.jpg

Soundstream RF-60C, Komp.sett

2.jpg

Pioneer DEH-P880PRS, Headunit

3.jpg

Magnat Pantera Four, 4 Kanals forsterker

4.jpg

Soundmagus X-3000, 2 Kanals forsterker

5.jpg

Suben kommer dessvere ikke enda, snakket med Steinar idag og han sa at han hadde sendt den idag.. så kommer forhåpentlighvis til fredagen..

More to come..

Stian

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dårlig med oppdatering synes jeg. Regner med du har fått ferdig stereoen nå, for jeg hører du kommer lenge før du svinger inn mot skolen for en av de 15 daglige rånerundene :hammer

Noen bilder av bagasjen hadde jo vært på sin plass :)

99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv

x 89' VW Golf GL

x 84' VW Golf CL

x 86' Ford Orion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :)

er dessvere lite med oppdateringer får tia ja.. joda, er sammen og det spiller, men kassa er ikke trekt eller noe sånt, har dessvere STORE støyproblemmer som jeg vil ha vekk før jeg gjør noe spesielt mere + at frontsettet er på reparasjon og ikke nok med det men så tok ett hjullager fram kveld noen få timer før etter godkjenninga av bilen, så nå er det full jobbings med å bytte det, og det er mildt sakt ett slitt :S.. men kan slenge ut ett par bilder i kveld om jeg husker det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble lite med bilder av hvordan det ser ut inni dær, da jeg har tatt ut alt og skal begynne og trekke kassene osv.

men, jeg har bygd kassen som batteriet skal stå i, så jeg kan vel mate på med det;

13.jpg

14.jpg

i og med at jeg har funnet ut at jeg har støy om jeg drar signal kabler utenfår bilen så er det likså greit og begynne og legge ting skikklig baki dær.

men, jeg holder på og gjøre ett forsøk på å fjerne støyen, med å legge aluminums folie rundt signal kablene:

15.jpg

16.jpg

også lurte jeg på en ting til om noen kan svare meg, er en omformer på batteri kabelen på spilleren, kan denne ha noe med saken og gjøre at jeg får støy?

mere kommer ettervært

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du jording baki bilen? Blir ikke overraska om du finner synderen der! ;)

Du kan prøve å legge opp litt tykkere kabel for både + og - dirrekte fra batteri til spiller! :) Dette hjelper både mot støy og du er helt sikker på at spilleren får nok strøm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du jording baki bilen? Blir ikke overraska om du finner synderen der! ;)

Du kan prøve å legge opp litt tykkere kabel for både + og - dirrekte fra batteri til spiller! :) Dette hjelper både mot støy og du er helt sikker på at spilleren får nok strøm! :)

det lå 1m 35mm2 festet ved bagasjerom låsen.. har vært inne på tanken ja, har prøvd og byttet ut kablene, men det ble ikke noe forskjeller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg endelig kommet hjem etter å ha jobbet med bilen i 10t i strekk. rakk ikke å hive i meg frokost før jeg for så nå skal det bli godt med mat! :)

Men, først og fremst tenkte jeg og mate på litt med bilder her, det jeg har gjort i dag er å trekke så og si alt, gjøre meg ferdig med signalkabelene og legge opp disse. har tatt litt bilder, ikke så mange men noe ble det nå.

her har jeg lagt opp endel klosser så jeg får plata litt over, så jeg kan få tredd kabelene under:

17.jpg

ferdig med siste signal kabelen:

18.jpg

batteriet fått sin plass i boksen, har ikke lagd toppplate til dette enda..

19.jpg

største delen av bunnplata trekes:

20.jpg

en liten 1,5F kondis monteres på batteri boksen, batteri boksen er også ferdig trekt:

21.jpg

må jo ha med en heftig medhjelper til og skjære hull :respect

22.jpg

Det var alt får idag :)

Regner med å få begynt og montert ting i morgen, så det blir vel en liten update utover kvelden:)

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider