kleiven Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Har søkt,men fant ikke noe som kunne hjelpe meg. Kan man justere spissing el hva d heter med bærekula? Skiftet bærekule idag, å synes ene hjule står så skakt. Eks. hjula står sånn: \ | forhjul | | bakhjul om noen skjønner hva jeg mener, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clubzoda Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Ja det kan du. Bærekula kan justeres inn og ut. viktig og sette den nye i samme posisjon som den gamle var i. dette gjøres der bærekula er festet i bærearmen med 3 bolter. utfra tegningen din, tyder det på at du har montert bærekula ytterst. Hvis det vises hvor den gamle var, så flytt den innover dit. Hvis ikke kan du prøve å sette den ca midt på, hvis du skjønner. Siter vento tdk. up'n'runnin støgg gammal golf 2. mulig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 å justere forstilling går ikke ann hjemme i garasjen hvis du skal ha det rett. kost på Godbilen noen kroner å få tatt en 4-hjulsutmåling på verkstedet, er verdt det ;) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 koster da? har hørt at det koster 1500 for sjekk.. og at det koster mye mer om du ska justere:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 1500, det er mye.. Betalte 500,- (mer eller mindre) for justering av spissing og camber.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 500 for alt? kontroll og justering? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Koster mye ja, rundt 1500kr er jeg holder til. Skulle sjølsagt vært på verksted,men det er så avvik att man ser det med øye, så mener jeg det er greit å justere så mye man kan sjøl. For nå er det helt jævlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Stemmer, betalte totalt 700kr.. Men, da byttet de tennplugger og bolt til dynamoen i tillegg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Koster mye ja, rundt 1500kr er jeg holder til.Skulle sjølsagt vært på verksted,men det er så avvik att man ser det med øye, så mener jeg det er greit å justere så mye man kan sjøl. For nå er det helt jævlig Om du justerer selv, så vil jeg anbefale deg å bøye til et stag av et eller annet.. Så bruke dette til å måle avstand mellom dekkene.. Mest nøyaktig spissing med mindre du har skikkelig utstyr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Stemmer, betalte totalt 700kr.. Men, da byttet de tennplugger og bolt til dynamoen i tillegg.. med vennerabatt eller noe det da? betalte 1500,- jeg Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg