Corolla Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Noen som vet hvor 92 oktan bensin fås kjøpt i kistiansand? Min lillebror har dumma seg ut og handla pocketbike på qxl :shake Nå vil han ha start på den og i bruksanvisningen står det at det er veldig viktig å bruke 92 oktan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 92 oktan eller bedre. mener dem sikkert med det. andre land har lavere oktan på bensina forhold til vi har her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Er nok at 92-oktan er minstekravet ja.. Men alle Jet stasjoner har 92 oktan, hvis du absolutt må ha det. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Oktantallet angir bensinens bankefasthet, dvs motstandsdyktighet mot ukontrollert antenning og forbrenning av bensin-/luftblandingen. Derfor skulle det ikke være noe til veien for å benytte en bensinkvalitet med høyere oktantall (bankefasthet). Noe lavere enn 92-oktan er vel vanskelig å få tak i her i landet, så det er vel stort sett bare å fylle hva slags handelsbensin som helst vil jeg tro. Reodor F Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Takk for svar! Da skal jeg prøve med 95 :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 92 oktan i andre land? pocketbike? altså.... han kjøpte sykkelen av noen som bor i et land av dverger? :D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg