super_truls Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hei, hadde det ikke vert litt fett om man kunne få kjøpt genser, capser, t-shorter ol. med "bilforumet.net" på? Kom egentlig til å tenke på noe slikt da jeg har lest om så mange som har pratet med hverandre på treff, uten å vite at de er på forumet begge 2? 3?:P Hadde sikkert blitt enklere å snakke med/møte nye folk;) Jeg håper ikke dette blir en post der "alle" skal skrive "herreguud! viss ikke folk tørr å prate med andre så kan de bare ha det så godt":P Jeg for min del tror det hadde vert gøy, også hadde jo bilforumet fått noen kroner i kassa? Bare et forslag;):hello: Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 jeg hadde nok kjøpt en, jeg støtter :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 er det noe interesse for dette i det hele? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 jeg hadde nok kjøpt en, jeg støtter :) da er vi 2 :) kunne fikset noe som en tshorte, hettegenser\genser, caps osv.. spørrs om "styre" vil starte noe slikt da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Det som er typisk med sånne ting er at når man kommer med forslaget om å laget det vil alle ha det. Så trykker dem kanskje opp en god del å legger ut mye penger i det. Så når folk må betale for det er det plutselig bare noen få prosent av dem som hylte og skrek om det som virkelig kjøper det. Da sitter styret igjen med en haug med t-skjorter og capser som dem har betalt for ut av egen lomme. Et annet alternativ er å skaffe sponsorer som dekker utgiftene men det er ikke så lett å skaffe heller. Det er det jo også eierene av forumet som må gjøre. Altså mye ekstraarbeid for eierene av forumet for noe som jeg tviler kommer til å gå som varmt hvetbrød til syvende og sist. Det er mitt syn på saken.. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 det kan jo gjøres slik at bilforumet.net lager en avtale med en som trykker på klær, at det kommer til og legge klær ut for salg men at det trykkes opp ex anntal bestillinger hver dag når alle ordrene fra dagen før til brukerne er samlet innslik at de ikke går i minus og sitter igjen med masse klær. men da er det sikkert mange som sier: hærregud da kan vi jo gjøre det selv, men cluet er jo at alle skal ha like gensere, skjorter, etc etc Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Jeg tror dette kunne blitt jælla bra;) Så hadde jo bilforumet.net blitt litt mere bilKLUBB utenfor pc-skjermen?:thumb Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 mm, skeptisk, men om det hadde blitt laget en Bilforumet-Truse ala Sputnik-Trusa så kanskje :P Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Om man f.eks. bestemmer seg for kun gensere og/eller tskjorter kan man bestille opp x antall tekstiltrykk. På den måten begrenser man den økonomiske risikoen, ettersom man ikke kjøper et visst antall plagg, kun trykkene som skal på. Send en PM om det er noe mer dere lurer på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 http://www.spreadshirt.net/?lang=no&locale=NO jeg har kjøpt en del trykk derfra. bra trykk, kan laste opp eget bilde feks. masse slike ting. 35kr i frakt for 5 t-skorter tror jeg det var bare :D Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Kjøper bilforumet.net-klistremerke før jeg kjøper caps.. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Kjøper bilforumet.net-klistremerke før jeg kjøper caps.. ord! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 uansett, kan ikke bilforumet.net bare bestemme seg for en standard mal (font, farve og størrelse) så kan folk selv bestemme om de vil kjøpe det. er jo EASY å få tak i uansett hvor man bor. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Syns dette hørtes bra ut jeg! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Høres bra ut. Det er ikke mulighet for at noen vil ta på seg å lage noe bilder og "liksom" trykk, slik at det mulig å se hvordan det vil bli. hint hint: photoshop. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg