Gå til innhold

Leke med delebil, mangler nøkkel!

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

Gjest ReVolvolution

Kan fortelle følgene om bilen:

Er lyseblå, blått interiør som er slitt og hullete, stort sett ingenting brukbart. Turbospeedometer, oljetrykksmåler, og klokke. Litt rust i kanaler, ingenting alvorlig, taktrekket har jeg tatt selv, listene er vekke, bakluka er vekk, elvinduene er vekk, speilene er vekk.. Men hvis noen skal ha deler utover dette er det bare å si ifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan fortelle følgene om bilen:

Er lyseblå, blått interiør som er slitt og hullete, stort sett ingenting brukbart. Turbospeedometer, oljetrykksmåler, og klokke. Litt rust i kanaler, ingenting alvorlig, taktrekket har jeg tatt selv, listene er vekke, bakluka er vekk, elvinduene er vekk, speilene er vekk.. Men hvis noen skal ha deler utover dette er det bare å si ifra..

hva skal du ha for avkapp av karrosseri?

en is? :P

kan stille med vinkelkutter selv.

tenker da på bakskjerm, samt evnt reservehjulsbrønner om de er veldig bra.

de koster bare 400kr nye hos veng, så om de ikke er veldig bra, så gidder jeg ikke stresse med de :P men skjermen er jeg nok intr i, om den er "gitt bort".

r6'en trenger plåt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Avkapp ja, hmm.. Tror du bare kan komme! :) Bilen står i garasje med tilgang til skjærebrenner/kutteutstyr og det du måtte trenge.. Men tror det kan gå litt tid, hvertfall ikke før etter helgen.. Har snudd døgnet pga den helvetes jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider