Probe GT Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Mange jenter som kan å kjøre bil da... Problemet med vanlige BILTREFF er at det er Dominert av gutter som skal "vise" seg frem å teste grensene til over det ytterste YEAH!!!:hello: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Har vel ikke noen racer biler akkurat dem heller.... He he!!Måtte jeg heller spurt noen av kamerata mine om å låne bil... =) Du kan jo ta med en av kameratene dine opp, samt du får kjøre bilen dems på bane da;) Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Det var jente-racing på Rudskogen i dag. Siden jeg allerede hadde handlet inn digitalkamera, oppladbare batterier og kjedet meg så tok jeg MC'n en tur dit for å ta noen bilder. Det ble da noen bilder og noen videosnutter også, er ganske fornøyd med kameraet faktisk. Likte tempoet dere jentene startet med også, jeg har selv aldri kjørt på skogen men tror nok at jeg ville startet i samme tempo... får se hvordan det blir den 12 på Ford-treffet om jeg våger meg utpå (om jeg ikke våger meg ut sammen med gutta så regner jeg med stående invitasjon fra dere jenter ved neste banekjøring :D). En liten smakebit her Ligger flere bilder og videosnutter på min side, titt under treffbilder---> Jente racing på "Skogen" Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Dette var et bra treff og mange jenter fikk prøvet seg for første gang utpå. Få biler av gangen og masse kjøretid! Genialt opplegg :) Jeg har filmet, og tatt noen bilder... Ting tar tid, men det kommer til http://www.driftfun.com etterhvert :) Og på Girlsgofast siden vil jeg annta. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 noen bilder av ho som lå på taket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hehe..Eller guttehåndball:P Eller rullestolbasket? :D Neida, dette er et supert initiativ synes jeg! Som nevnt er det mange ganger vi gutta blir litt for frempå og brautende (evt. bare idiotiske), så dette kan være en god anledning. Og jenter KAN kjøre bil. Har selv sittet på med ei venninne i over 170km/t i en Impreza STi, og når alle hjulene forlot asfalten over bakketoppen fikk jeg oppoverhår over hele kroppen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBT Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 den calibra'en der så rimeligt påkostet ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 den calibra'en der så rimeligt påkostet ut... Filmet og intervjuet eieren Søt jente fra sverige. Original turbo 4x4 calibra med litt trim og mye mods. fullt styling kit, stor FMIC og bur og race stol og helt rått egentlig kjørte friskt rundt banen også :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg