Thyfire Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Hvem er de idiota som slenger dritt til damene da??De må være litt kliin kokos Sier jeg også :) Har fått en del ros for streetbicthes.net, men det er jo seff. noen som skal være så himmla negative mot alt også da, så d kommer opp en del dritt også... Men sånn er det når man prøver seg på noe nytt... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 fare for at jeg tar turen;-) Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Sier jeg også :) Har fått en del ros for streetbicthes.net, men det er jo seff. noen som skal være så himmla negative mot alt også da, så d kommer opp en del dritt også... Men sånn er det når man prøver seg på noe nytt... Synes d e så bra å se jenter som e så bilintrisert. e artig d. Stå på dokker å :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Her bør alle gassglade jenter kjenne sin besøkelsestid! Jeg observerte en og annen jente på Bauda-treffet i helga, men bare ei av dem kjørte på banen (og hun fulgte med i speilene og viste hensyn. Veldig bra!). Det er alltid like gledelig å se jenter kjøre effektivt på bane og et eget kjøretreff for bare jenter er et glimrende initiativ! Så jenter: Kom dere ut av passasjersetet og over i førersetet. Her er et treff der dere her gode muligheter for å terpe sporvalg uten å hele tida måtte ta hensyn til drøssevis av andre biler på banen (eller som på Gatebil: Kjøre under kontinuerlig gulflagg). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexusis Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 kjapt spm. om det jente treffet,er det noe krav til ytelse eller annet?og er det lov for gutter og kikke?sikkert noen bekymra typer som vil følge med...m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
girlsgofast Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hyggelig at dere synes det er kult det vi prøver å få til! Vi har ca 25 jenter påmeldt til søndag så tror det blir bra! Håper selvfølgelig på flere jenter så send oss en mail til girlsgofast@gmail.com hvis dere har lyst til å være med! Vi har fått utrolig mye tilbake meldinger fra jenter som ikke tør å kjøre på bane med gutta fordi de er litt ferske så derfor har vi dratt igang en dag kun for jentene! De aller fleste som kommer har aldri kjørt på bane før så tror de er glad at det kun blir jenter ut på banen. Vi har leid instruktør som skal ha 2 timers teori kurs om sporvalg, teknikk, sikkerhet osv. Så skal vi kjøre fra 13:00-18:00. Dette blir første av mange ganger vi skal arrangere noe! Tror jentene i miljøet setter pris på det! Kanskje etter et par ganger på bane med bare jenter så er det mange som prøver seg sammen med gutta også. Minner om at det er et lukket arrangement. Det er kun åpent for jentene som skal kjøre samt venner av de. Kanskje neste gang har vi åpent for publikum! Det var jeg som kjørte på Baudas treffet nå i helgen! Kjempe moro! Molly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Copy / paste rett fra http://www.girlsgofast.com " Henning Solberg har kanskje takket ja til å lære oss jenter å kjøre en dag på Rudskogen! Før vi kan avtale noe med han så må vi vite hvor mange jenter som kunne tenkt seg dette. Er du jente og har bil så er muligheten for å kjøre på bane kommet! Har du alltid vært litt bekymret for at mye folk ser på og mange biler på banen samtidig så har du nå muligheten til å ikke bare kjøre bilen din på bane sammen med andre jenter men få noen kjøre tips av Henning Solberg også! Dette er et unikt tilbud til deg som er jente og vil opp og fram i gatebil miljøet! Banen blir åpen kun for jenter og det blir minimalt med publikum. Så har du egen bil som du kan og vil kjøre på bane så send mail til: girlsgofast@gmail.com så får vi en oversikt over hvor mange som kan komme. Legg ved litt info om deg selv og bilen din. Dato er litt usikkert men vi trenger minst 15 jenter til å stille opp! Så ikke vær beskjeden og send oss en mail!:) " Etter hva jeg har observert på bilforumet er det bare en jente som har svart i denne tråden. Det viser vell litt på mangelen på jenter.. Du volvojiinta, har du tenkt og kjøre? -mvh Tja, har hatt lyst til å kjøre på bane lenge men med den bilen jeg har nå trur jeg ikke det er så smart... Hadde planer om å rekke å kjøre meg ny bil før kjøringa men det røyk rimelig greit... Desverre!!!! Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hyggelig at dere synes det er kult det vi prøver å få til!Vi har ca 25 jenter påmeldt til søndag så tror det blir bra! Håper selvfølgelig på flere jenter så send oss en mail til girlsgofast@gmail.com hvis dere har lyst til å være med! Vi har fått utrolig mye tilbake meldinger fra jenter som ikke tør å kjøre på bane med gutta fordi de er litt ferske så derfor har vi dratt igang en dag kun for jentene! De aller fleste som kommer har aldri kjørt på bane før så tror de er glad at det kun blir jenter ut på banen. Vi har leid instruktør som skal ha 2 timers teori kurs om sporvalg, teknikk, sikkerhet osv. Så skal vi kjøre fra 13:00-18:00. Dette blir første av mange ganger vi skal arrangere noe! Tror jentene i miljøet setter pris på det! Kanskje etter et par ganger på bane med bare jenter så er det mange som prøver seg sammen med gutta også. Minner om at det er et lukket arrangement. Det er kun åpent for jentene som skal kjøre samt venner av de. Kanskje neste gang har vi åpent for publikum! Det var jeg som kjørte på Baudas treffet nå i helgen! Kjempe moro! Molly Får ikke jenter som ikke får kjørt men har lyst til å se på komme inn heller?? Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Tja, har hatt lyst til å kjøre på bane lenge men med den bilen jeg har nå trur jeg ikke det er så smart...Hadde planer om å rekke å kjøre meg ny bil før kjøringa men det røyk rimelig greit... Desverre!!!! Hvorfor er ikke det så smart? Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hvorfor er ikke det så smart? kanskje den ikke egner seg på bane!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 kanskje den ikke egner seg på bane!? Da skal bilen vær temmelig i ubrukelig stand, fordel at den går igjenom teknisk da. Er jo bare og ha alt i orden, keine problemen mister.. Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hvorfor er ikke det så smart? Fordi bremsene går på jernet, og har to motorfester som har ryki... Dessuten er ikke en orginal 240 en racer bil akkurat, skulle hatt noe me turbo i da gitt..... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 kanskje den ikke egner seg på bane!? Kanskje du ikke veit noen ting om det??????? Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Fordi bremsene går på jernet, og har to motorfester som har ryki...Dessuten er ikke en orginal 240 en racer bil akkurat, skulle hatt noe me turbo i da gitt..... aha, da har mann et problem. Kan jo hive deg på med noen venniner ellernoe, bytte på kjøringa feks.. Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 aha, da har mann et problem.Kan jo hive deg på med noen venniner ellernoe, bytte på kjøringa feks.. Har vel ikke noen racer biler akkurat dem heller.... He he!! Måtte jeg heller spurt noen av kamerata mine om å låne bil... =) Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg