lars-frr Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Jeg har nettop hatt bilen min på service , da fikset de nye støtdempere foran, div forstillings deler og nye bremser. Men da jeg hentet bilen min idag å kjørte den i ca 5 min så begynnte olje signalet å pipe, ikke mye men bare i sånn ca 0,1 sek per gang + et at det kom sånn lyd .. men det skjedd mange ganger på veien pip ......... pip ......... pip .. det var ikke sammenhengene slik at jeg gadd ikke å stanse bilen .. Hvorfor skjedde dette mon tro ? kan ikke helt skjønne hva som skulle forårsake dette , men det ga seg etter at jeg hadde kjørt i 7 min eller noe..... Det jeg også reagerte på er at bremsene var mye dårligere nå etter at jeg hadde byttet de ut , nå skal de sieses at det bøtta ned med regn når jeg kjørte , men det skal vel ikke ha så mye betydning ..... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 første du bør gjøre er å peile olje.. er det mye olje på motoren? Hvis bremsene er dårlig, så drar du tilbake å klager! Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 skiftet nettopp oilje , så det kan ikke være lite der , men jeg skal sjekke etterpå jeg :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Det kan hende at det er noe fil med oljetrykksfoøleren din. Jeg hadde det problemet en gang, og det ga seg etter å ha byttet den føleren. Det problemet kan også oppstå om du nettopp har tatt motorvask. På Vw pleier det meste å lyse etter en motor vask. Det er mine erfaringer i allefall! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 hadde samme problemet jeg å, da hadde ledninga til olje-trykk følern dotte av, og mens jeg kjørte lå den å slo borti blokka= jord=ingen motstand til jord, olje lampa blinket derfor. Kan vær en ide å sjekke om alle ledningane til følerane på oljefilterhuset, og den på siden av toppen sitter som de skal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Sjekk etter om de har fyllt etter bremseveske kanskje ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Hvis pedalen føles normal er alt ok.. Bremsebeleggene må slites inn mot skiver/tromler for full effekt så det hjelper det ikke å klage på! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg