Gå til innhold

PhattBass - Opel Vectra B 2,0 CD '96 - SOLGT :(

Ranger emnet


JAWiggen

Anbefalte innlegg

Liten oppdatering:

 

Bestilte meg xenon-kit til grøftlysene for en ukes tid siden. Ble 8000K da jeg ville ha noe som var litt bluish. Står mer i stil med led-lysene på hovedlyktene. Og som alltid, så tok det bare 5 dager fra jeg la inn bestilling til kitet ble levert på døra. Slenger med et bare bilder fra prosessen.

 

Fronten måtte av da det er mongo trangt bak der. (Og ja, jeg vet den kunne hatt godt av en liten vask :p)

DSCF0699Resized.png

 

Og slik ser fronten ut der den står på en frosset plen:

DSCF0698Resized.png

 

Så var det bare å modifisere huset til grøftlysene, noe jeg dessverre ikke har bilder av. Derfor blir neste bildet av baksiden ferdig modifisert.

DSCF0700Resized.png

 

DSCF0702Resized.png

 

Og som de fleste vet, så mangler det noe på de bildene. Ballasten må jo også være tilstede. Den ble montert her:

DSCF0704Resized.png

 

DSCF0703Resized.png

 

 

Og hvordan ble resultatet av dette?

 

DSCF0705Resized.png

 

DSCF0707Resized.png

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

j..... fett kit. vurderte det selv når jeg hadde sedanen. men har skummel mistanke om at det er budsjett styling med ræva passform. men som sagt, det er et kult kit. (ikke vingen da... ser litt vannskapt ut:))

-1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk

-1994 Opel Omega B Gate prosjektet

-1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter"

x1997 Opel vectra b turbo (c20let)

x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norvatio solgte dette før, og der sto det at det var bra passform, men uten fester. Så det måtte lages selv. Mulig kitet blir julegave til meg selv, men det får jeg tenke litt på. Må sjekke litt fraktpriser osv.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår