Gå til innhold

PhattBass - Opel Vectra B 2,0 CD '96 - SOLGT :(

Ranger emnet

JAWiggen

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har i dag hentet en fin fin pakke på SuperStyling i Trondheim. Fikk en telefon i går om at pakken min med Rieger sideskjørt og bakleppe var ankommet. Tok derfor V70'n og kjørte nedover i dag og lastet opp bagasjerommet.

Har også pratet med en kar ang lakkering, så det blir tatt i neste uke en gang. Blir bra ja !

Skal legge ut bilder så snart jeg får gjort noe.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag hentet en fin fin pakke på SuperStyling i Trondheim. Fikk en telefon i går om at pakken min med Rieger sideskjørt og bakleppe var ankommet. Tok derfor V70'n og kjørte nedover i dag og lastet opp bagasjerommet.

Har også pratet med en kar ang lakkering, så det blir tatt i neste uke en gang. Blir bra ja !

Skal legge ut bilder så snart jeg får gjort noe.

høres lovende ut

Lexus is200 TTE

Opel Vactra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vell gått noen dager siden du monterte xenon-kitet. Har du blitt blinket på av møtende biler, ved bruk av xenon i nærlys ?? :)

Har blitt blinket på en gang, men det var pga at høyre lykta var stilt ganske høyt. La merke til det når jeg parkerte etter den kjøreturen. Har nå stilt ned begge lyktene ganske bra, så tror ikke det er et problem lengre. Skal få en kompis til å kjøre imot meg i morgen, så får jeg høre om han synes de blender mye !

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt inn nye parklys-pærer som står litt mer i stil til xenon-kitet .. Kjøpte W5W parklyspærer med, jeg quoter: "knallhvitt lys, med en smule blåskjær". Bestilte fra Dybvik Trading. Skal skifte pærer i løpet av dagen, så vi får se om de er så knallhvite som de skal ha det til :)

Bestilte i samme slengen noen xenonlook-pærer som jeg skal ha i grøftlysene. Slengte også med to xenonlook-pærer til nærlysene for å se om de funker som noen sier de gjør :p Har ingen planer om å bruke de, men ble litt nysgjerrig .. Hehe :p

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå....

vil tune opp min Vectra 2.0 turbodaisel fra det herrens år 98. dette er jo da en 16 ventiler som snart runder 115 000. noen tips??

synest at bare chip virket litt lite, da denne fra ts-racing kun ga 30 ekstra gamp....

Tror nok ikke denne tråden er den rette plassen å spørre. Lag en egen tråd på Vectra forumet og hør med de som har litt peiling :)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

Lenke til kommentar
Del på andre sider