Gå til innhold

PhattBass - Opel Vectra B 2,0 CD '96 - SOLGT :(

Ranger emnet

JAWiggen

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange dager gikk det før du fikk det?

HID Conversion Kits - Bi-Xenon Model(H4-3/9004-3/9007-3/H13-3) VVME.COM LLC Your Best HID KIT Supplier <- Kan jeg bruke det på min Audi 80coupe?

Vet du sånn ca hva jeg må betale for det ferdig sendt hit? Ber de sende det som pakke. Hva er frakten?

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... kjører svensk. Bytta til Engelsk men syns svensk va bedre da. tysk e æ ikke no god i så det blei uaktuelt...

Min bil e nu kjøpt ny i norge, riktig nok ikke av mæ, men ingen norsk tekst på kjørecomp.

Er det noen som har Vectra B med norks tekst i kjørecomp da? Isåfall, hvilken modell da?

Nyrlig kjøpt meg Vectra B stv. 2000 mod. 2.0 Turbodiesel...Har norsk tekst kjørecomputeren :D

Takk for tipset forresten om xenon! Nettop bestillt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager gikk det før du fikk det?

HID Conversion Kits - Bi-Xenon Model(H4-3/9004-3/9007-3/H13-3) VVME.COM LLC Your Best HID KIT Supplier <- Kan jeg bruke det på min Audi 80coupe?

Vet du sånn ca hva jeg må betale for det ferdig sendt hit? Ber de sende det som pakke. Hva er frakten?

De sender automatisk pakken som en gave til deg, slik at du slipper å betale merverdiavgift og toll. Jeg betalte 966 norske kroner for pakken min, inkludert frakt. Det gir det nok en liten pekepinn på hvor mye det vil koste. Ser du har tenkt på Bi-xenon og prisen der er vel nesten det samme som det koster for 2 xenon-kit om jeg ikke husker helt feil. Men vet ikke om du kan bruke det på din bil. Det må nesten noen andre svare på.

Og ja, det stemmer som RS-Turbo sier. Det tok 5 dager fra jeg bestilte til jeg fikk pakken. Men ta helger i betraktning. Dersom du bestiller på en fredagskveld, så kan det ta noen dager ekstra.

Og har gått litt tregt her inne i det siste. Grunnen til det er at jeg nettopp har skaffa meg ny leilighet. Bilen har derfor stått litt urørt mens leiligheten har fått mest oppmerksomhet.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt på siden og kan se ut som jeg må bestille tre vanlige kit også, skal ha et i 4300k(fjernlys) og to som er 6000k (nærlys og tåkelys)

Betalte du 42.99$ pr sett eller var det andre priser når du bestilte?

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt på siden og kan se ut som jeg må bestille tre vanlige kit også, skal ha et i 4300k(fjernlys) og to som er 6000k (nærlys og tåkelys)

Betalte du 42.99$ pr sett eller var det andre priser når du bestilte?

Når jeg bestilte var prisen 55.99$

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Det har faktisk skjedd ganske lite i det siste. Har hatt en ny V70 til disp, så den har blitt brukt mest noe som har ført til at Vectra'n har stått parkert.

Ellers så er jeg på utkikk etter ny motor og stylingen blir montert om ikke lenge. Har vell tatt noen bilder, men har de ikke på denne pc'en. Skal laste opp så snart jeg får til.

Så dersom noen vet om noen som har motor for hånd, så ta kontakt. Helst X20XEV, men tar også en titt på V6'ene også ;)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...