Darkstar Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Har tenkt å kjøpe meg seneksett til Passaten snart, en 98 mod sedan 1,8T. Har sjekket litt rundt på priser på høyde og hardhets justerbart senkesett. Men eg vet ikke ka eg skal velge. Prisene på FK og KW er ganske like, ca 11000,- Men hva er best? Eller skal eg kjøpe noe helt annet??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Sliter litt med det valget også, men FK er vel billigere? http://www.vwcarconsult.no/catalog/default.php?cPath=31_35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Fk Automative er UTROLIG stødig når det hjelder justerbart (blandt de beste i verden) http://www.czt.no skaffer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Ville gått for FK jeg..har dette selv og kan ikke si annet en at jeg er fornøyd med det Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Ville valgt KV... har hatt både FK og KV men er mest fornøyd med KV Har forresten FK "rustfrie" fjærbein? Ville nok satset på KV "inoxline"... just my 0.02$ Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 kw har vel faktisk slutta å lage alt annet enn inox. så nye KW fåes kun i polert rustfritt,, sikkert lurt i norge.. sånne skal på min snart ihvertfall Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg