Gå til innhold

Går bare på 5 sylindere

Ranger emnet

Allsop

Anbefalte innlegg

Har en Bmw 320i 87 mod. Når den er kald går den bare på 5 sylindere, men så begynner den å gå på alle når den blir varm. Eller det er noen ganger den går på alle sylindrene når den er kald også.. Også lurer jeg litt på om den er værre når det regner, men det er jeg ikke 100% sikker på.

Noen som har peiling på hva dette kan være? Veldig irriterende, å den har vært sånn en stund nå, så jeg skulle ha fiksa det fortest mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulyder fra bensinpumpe? bytta bensinfilter? Sviger's golf 3 gikk på 3 sylindere på tomgang og 4 på litt turtall.... feilen fannt jeg ved at jeg så bensinpumpa leverte 1,2 bar på tomgang.. selv etter filterbytte..hehe:)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke det er bensinpumpa. Når den først går på alle så gjør den det på tomgang også:P Men en ting til.. Noen ganger når jeg stopper den så stinker det bensin, peiling på hva det kan være?

Høres ut som om du kan ha en eller annen form for tenningsfeil.. er nå min mening ihvertfall. Jeg ville ha sjekket HELE tenningsanlegget samt fordeler/rotor/coil osv, evt byttet deler..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider