Gå til innhold

Prosjekt: JL Audi(o)

Ranger emnet

morbid

Anbefalte innlegg

Med så mange nye prosjekt tråder de siste dagene ble jeg inspirert til å lage meg en jeg også! :D

Bilen som skal til pers er arbeidsbilen, en 92 Audi 80 2.0E.

Doningen skal få nye felger, lakk og stereo. Det antar jeg den blir veldig glad for.

Når det gjelder anlegget som er mest aktuelt i denne tråden så blir det JL-Audio hele veien, kjørt med det før i bil og er veldig godt fornøyd. Nå blir det noen hensyn å ta i denne bilen, jeg har barn å det hender de må sitte på med meg da vi begge voksne jobber, barnehage butikk etc. Derfor har valget falt på en JL 10W7-3 altså 10 tommer. Denne skal spille i lukket kasse igjennom armlenet.

Utstyr:

Alpine CDA-9855R

JL 10W7-3 - Sub

JL ZR650-CSi - Frontsett

JL 1000/1 - Monoblokk

JL 300/2 - 2 kanaler

Videre blir dempa med brownbread og Stinger skal stå for batteri og kabler.

Har ikke kommet så fryktelig langt, litt annet som drar meg hit og dit.

Noen bilder:

Kjærra

S5030144.jpg

Demping av dører foran

S5030134.jpg

Ferdig

S5030138.jpg

Demping av trønken, glemte å ta bilde før jeg monterte side trekka baki der.

S5030140.jpg

Skal prøve meg på en løsning hvor jeg fortsatt kan ha med reservehjulet.

S5030141.jpg

All done bak

S5030142.jpg

Også dempet tak å gulv men da var det slutt på batterier gitt.

Bagasjen skal bygges om, men må beholde endel plass i tilfelle barnevogn eller annet, reserve hjulet vil også bli beholdt så alt vil bli bygget langt fram.

17 cm'ene vil komme i fiberglass nede i dørene og diskantene på dashen.

Litt tungvindt at jeg er avhengig av bilen så den må stort sett monteres etter hver økt og demonteres før hver økt :thumb

Takk til Lyd & Bilde Instalasjon for superpriser!!:thumb :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til mister, gleder meg til å se en clean instalasjon i "familiebil" hvis det går ann å si. Tenker på plass til barnevogn og rema1000 poser og sånt selv om det blir god lyd....

Følger spent med

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider