Colli Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 det er bra:) så får æ sett den:) kjører dit imorgen tidlig vi.. Hadde du ikke råd til å betale 30,- mer for å bilen din inn? Kom nettopp hjem, er stuptrøtt nå. Vi sov ca 1 time i natt (i bilene våre), og så var det på an igjen. 45 mil x 2 på 1,5 døgn og nesten ingen søvn. Hehe! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hadde du ikke råd til å betale 30,- mer for å bilen din inn? Kom nettopp hjem, er stuptrøtt nå. Vi sov ca 1 time i natt (i bilene våre), og så var det på an igjen. 45 mil x 2 på 1,5 døgn og nesten ingen søvn. Hehe! Ja, fan.. hehe.. Jeg la meg 0330 natt til fredagen, stod opp 08:30, for å nå effektmålingen 09:30. Mao: 5 timer søvn før turen til heidal. Hele fredagen var jo stress og kav og vi var fremme i heidal klokken 03:00 elns? Jeg hadde bare spist to nudler til frokost (i tolvtiden), samt en hotdog på veien. Hadde også bare fått to kopper kaffe :S Natten, ble jo overnatting i bilen, med min ADHD-hund, som vekket meg hvert 15 min elns. og vi stod opp 0800 :P Så, ja.. Men vi brukte nå ikke så mange timer tilbake til bergen i dag.. ps. har noen filmer, samt en god del bilder.. vi hadde en morsom tur og det var kjekt å gå på treffet, men den episoden som jeg synest var morsomst med hele turen, var når colli her kjørte svin, når han skulle kjøre forbi meg på høyre siden, der det ikke var vei.. skal ikke si mer, da filmen vil vise dere alt :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Du syns ikke den fine forbikjøringen min på fjellet var sååå fin altså? Hehe! :D Ja, den filmen må legges ut ja. Da var jeg omtrent sovnet bak rattet. Vi må også nevne at dere slet med å holde følge med meg opp bakkene til Beitostølen, på den humpeveien... :D :D :D Enda mer tullsnakk: B230a-en min brukte 0,8 liter på milen på denne turen. Noen som slår den? Med defekt toppakning (spør Volvo V40 t4 og DaB om blårøyk bak meg) og en temmelig mongo girkasse (som trøblet en del på tilbakeveien). Håper folk legger ut bilder, eller linker til bilder fra tråden. Grattis til Texascom, gadd ikke hilse på deg! :P Du så litt opptatt ut..... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Jeg ville også være der, men pga jobb gikk det ikke denne gangen.. Fint å høre at turen gikk bra da Colli, med tanke på girkasse og toppakingen.. Bilder fra treffet anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Var en hard, men fin tur dette ja :) Desverre ble det veldig lite søvn og mat (hvem kan vite at alle steder det går an å få tak i mat stenger så tidlig som de gjorde)... Veldig mangen fine biler :D Kommer nok tilbake igjen til neste år :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Var en hard, men fin tur dette ja :) Desverre ble det veldig lite søvn og mat (hvem kan vite at alle steder det går an å få tak i mat stenger så tidlig som de gjorde)...Veldig mangen fine biler :D Kommer nok tilbake igjen til neste år :) Heidal sentrum er en Kiwi, en bensinstasjon og en liten bank! :) Det er vel alt som er i mils omkrets der. Hehe! Ja, vi fant ikke noe sted å spise eller kjøpe på den tiden av døgnet. Alt stenger jo pre 2100. Men, men... Nå må jeg bare få fingen ut med Volvotreff Bergen igjen, større enn forrige gang. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 HER ER FILMEN ---> Colli som prøver å kjøre forbi DaButcher på høyre siden! <--- HER ER FILMEN ps. dere må takle overtrøtt latter, fra en halvsprengt bergenser, om dere trykker på lenken! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hehe, kongefilm det der... Hvem som sa det tok 4-5 timer å kjøre dit? Hm... Hehe! Jeg sa 7. Du skulle ha filmet når jeg hoppet og kjørte rally på den veien dere bånnet dempere hele tiden. Var ikke så glad når jeg gasset der nei! :D Du holdt jo på å dette av bilen min når jeg burnet meg opp derfra. Hehe! Men, men... Er straks natta her, hiv ut noen bilder også da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Heidal sentrum er en Kiwi, en bensinstasjon og en liten bank! :) Det er vel alt som er i mils omkrets der. Hehe! Ja, vi fant ikke noe sted å spise eller kjøpe på den tiden av døgnet. Alt stenger jo pre 2100. Men, men... Nå må jeg bare få fingen ut med Volvotreff Bergen igjen, større enn forrige gang. Det var jo en joker der også da, og så må vi ikke glemme sko og klær og byggmakeren... Hehe Ja, du MÅ få fingen ut med å ringe Eikås nå altså.... :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hehe, kongefilm det der... Hvem som sa det tok 4-5 timer å kjøre dit? Hm... Hehe! Jeg sa 7. Du skulle ha filmet når jeg hoppet og kjørte rally på den veien dere bånnet dempere hele tiden. Var ikke så glad når jeg gasset der nei! :D Du holdt jo på å dette av bilen min når jeg burnet meg opp derfra. Hehe! Men, men... Er straks natta her, hiv ut noen bilder også da. Ja, helvette.. Ene gangen hoppet faen ræven av bilen opp :P Men vi holdt jo "grei" fart på den pene veien der.. Var kult å kjøre på grusveien når vi ikke kunne se annet enn lysene dine :P (pga støvet). Treffet var gøy, masse fine biler, samt turen og returen var veldig gøy.. Det blir jo ofte slik at selve reisen dit og hjem er morsommere enn arrangementet. :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Colli er skilled driver ^^ Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Colli er skilled driver ^^ Hehe, du vet ikke helt hva som skjedde da. Holdt på å sovne bak rattet utallige ganger, og vi hadde stoppet langs veien der. Så skulle jeg kjøre fram, og plutselig detter bilen utfor. (Jeg sov omtrent)... Olav ringte meg etterpå mens vi kjørte, for at ingen av oss skulle sovne. Dette var midt på natten! Hehe! Skilled driver ja, må huske at jeg er ung sjåfør, har kun hatt lappen siden februar, og syns jeg greide meg greit på min første langtur. Vi kan sette deg bak rattet etter 0 timer søvn og utallige timer bak rattet, uten mat i 1 døgn. Så ser vi hvordan du behandler bilen i mørket, når du er dritlei av å kjøre, trøtt, sulten, litt gretten og kjører en bil uten servo bærekuler, som drar mot høyre og som sporer i alle retninger. Må tviholde i rattet i 7 timer for å komme fram hel. :) Takk! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 ja, nå skal det sies at Colli her ville jeg skulle legge ut filmen. ALLE gjør feil, før eller siden, men de fleste later som ingenting :P Vi var SKAMTRØTTE, stresset, det var mørkt, veiene var dårlige, vi hadde kjørt en unødvendig omvei, etc. Ja :P Shit happends og når det går bra, må man kunne le av det. ps. colli er flink bak rattet.. Har kjørt mye kolonne med han nå, så jeg vet hva jeg snakker om. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hehe, har såpass selvironi at jeg tåler at den filmen blir lagt ut da. De som forstår bergensk kan jo høre at jeg sier den må legges ut på bilforumet i selve klippet også. Jeg syns jo bare det var morsomt, var jo ikke akkurat 100kmt utenfor veien, var vel ca 4kmt! :P Jeg er flink til å kjøre forbi Yariser med b230a, og kjøre forbi snegler i nedoverbakke mot Beitostølen. hehe Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hehe, du vet ikke helt hva som skjedde da. Holdt på å sovne bak rattet utallige ganger, og vi hadde stoppet langs veien der. Så skulle jeg kjøre fram, og plutselig detter bilen utfor. (Jeg sov omtrent)... Olav ringte meg etterpå mens vi kjørte, for at ingen av oss skulle sovne. Dette var midt på natten! Hehe! Skilled driver ja, må huske at jeg er ung sjåfør, har kun hatt lappen siden februar, og syns jeg greide meg greit på min første langtur. Vi kan sette deg bak rattet etter 0 timer søvn og utallige timer bak rattet, uten mat i 1 døgn. Så ser vi hvordan du behandler bilen i mørket, når du er dritlei av å kjøre, trøtt, sulten, litt gretten og kjører en bil uten servo bærekuler, som drar mot høyre og som sporer i alle retninger. Må tviholde i rattet i 7 timer for å komme fram hel. :) Takk! Har muskel-servo jeg vettu :cab Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg