DaButcher Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Har muskel-servo jeg vettu :cab Singel altså? :P edit: jeg har ca. 60bilder, samt noen filmer.. Alt med mobil desverre, men :P bildene blir vel helt "ok" når jeg krymper de ned. Tror ikke jeg gidder å justere alt sammen, kjører vel bare en batch jobb i ps cs2. god natt, folkens.. Jeg har planer om å sove lenge i morgen, som betyr det ikke kommer til å skje :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Singel altså? :P Mja.. Vi kan jo gifte oss om du kommer til trondheim! :hammer Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hadde du ikke råd til å betale 30,- mer for å bilen din inn? Kom nettopp hjem, er stuptrøtt nå. Vi sov ca 1 time i natt (i bilene våre), og så var det på an igjen. 45 mil x 2 på 1,5 døgn og nesten ingen søvn. Hehe! er jo så fint å stille ut bil som ikke var vasket? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 er jo så fint å stille ut bil som ikke var vasket? Så jo flere eksempel der, hvor eieren tydelig ikke vet hva vann og såpe er :P Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Så jo flere eksempel der, hvor eieren tydelig ikke vet hva vann og såpe er :P Til gjengjeld, må jeg si at jeg vasket 780'en, men den korte turen bort gav MYE støv! Videre, var vaskemulighetene ELENDIGE, spesieltl på den ene "Høy"trykks-spyleren, der slangen datt ut hele tiden.. Takk for våte sko, volvotreffet! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Til gjengjeld, må jeg si at jeg vasket 780'en, men den korte turen bort gav MYE støv! Videre, var vaskemulighetene ELENDIGE, spesieltl på den ene "Høy"trykks-spyleren, der slangen datt ut hele tiden.. Takk for våte sko, volvotreffet! Var den verste vasken jeg har vært på, ble litt våt jeg og... Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Så jo flere eksempel der, hvor eieren tydelig ikke vet hva vann og såpe er :P hehe.. frontruta mi var helt flekkete etter turen over dombås.. å fronten var dekt av døde fluer.. men kommer vel sterkt tilbake neste år,med nylakkert bil:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hehe.. frontruta mi var helt flekkete etter turen over dombås..å fronten var dekt av døde fluer.. men kommer vel sterkt tilbake neste år,med nylakkert bil:) Hehe, da kan du spørre de jeg kjørte med hvordan fronten + ruten min så ut underveis... Skal si langlys + 2 stk svære tusenmetre midt på natten over fjellet gjør susen. Jeg så bare alt fra skog og mark samlet seg foran bilen og traff bilen min i stor fart. Hehe! Vi måtte jo stoppe flere ganger for å vaske ruten for å kunne se noe. Syns likevel du kunne hevet bilen din innenfor "portene" Thjoms! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hehe, da kan du spørre de jeg kjørte med hvordan fronten + ruten min så ut underveis... Skal si langlys + 2 stk svære tusenmetre midt på natten over fjellet gjør susen. Jeg så bare alt fra skog og mark samlet seg foran bilen og traff bilen min i stor fart. Hehe! Vi måtte jo stoppe flere ganger for å vaske ruten for å kunne se noe. Syns likevel du kunne hevet bilen din innenfor "portene" Thjoms! :) gjorde d til slutt,men likte ikke at bilen så ut som den gjorde.. men neste år,om jeg har bilen,så blir d bedre.. da lakkert å mye mer Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Til gjengjeld, må jeg si at jeg vasket 780'en, men den korte turen bort gav MYE støv! Videre, var vaskemulighetene ELENDIGE, spesieltl på den ene "Høy"trykks-spyleren, der slangen datt ut hele tiden.. Takk for våte sko, volvotreffet! Ja, dem burde hatt vaskemuligheter rett før inngangen, da det var et godt stykke fra vasken, til selve treffet.. hehe hehe.. frontruta mi var helt flekkete etter turen over dombås..å fronten var dekt av døde fluer.. men kommer vel sterkt tilbake neste år,med nylakkert bil:) Ja, den kan jeg skrive under på! Både frontruta, grillen og lyktene og fangeren var full av fluer! Og spylerveske dysene mine er tette så fikk ikke spylt ruta undervegs.. :thumb Fikk vaska av på campingen da.. hehe Neste år, skal jeg stille ut og, blir litt artig :) Hehe, da kan du spørre de jeg kjørte med hvordan fronten + ruten min så ut underveis... Skal si langlys + 2 stk svære tusenmetre midt på natten over fjellet gjør susen. Jeg så bare alt fra skog og mark samlet seg foran bilen og traff bilen min i stor fart. Hehe! Vi måtte jo stoppe flere ganger for å vaske ruten for å kunne se noe. Syns likevel du kunne hevet bilen din innenfor "portene" Thjoms! Eneste fronten din trekker til seg er vel skog og mark :P ;) hehe! Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hehe, du skulle hatt samme opplegg som meg fra torsdag morgen til den grøften kom du, så hadde du veltet hele bilen utenfor. ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hehe, du skulle hatt samme opplegg som meg fra torsdag morgen til den grøften kom du, så hadde du veltet hele bilen utenfor. ;) Da er jeg glad vi sov i telt på en camping og hadde kun ca 3 timers kjøring om morgenen ;) Tror dere burde vurdere det neste gang :thumb Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Da er jeg glad vi sov i telt på en camping og hadde kun ca 3 timers kjøring om morgenen ;) Tror dere burde vurdere det neste gang :thumb ja, neste gang skal jeg vurdere å ha 3 timers kjøring :P er channah singel?? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 ja, neste gang skal jeg vurdere å ha 3 timers kjøring :Per channah singel?? Er vel bare å spørre det.. hehe.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 ja, neste gang skal jeg vurdere å ha 3 timers kjøring :Per channah singel?? Problemet var ikke lengden, men at jeg ikke hadde sovet noe eller spist noe på flere dager... hmmmmmmmmm Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg