Gå til innhold

Heidal til helga

Ranger emnet

Thjoms

Anbefalte innlegg

Har muskel-servo jeg vettu :cab

Singel altså? :P

edit:

jeg har ca. 60bilder, samt noen filmer.. Alt med mobil desverre, men :P bildene blir vel helt "ok" når jeg krymper de ned. Tror ikke jeg gidder å justere alt sammen, kjører vel bare en batch jobb i ps cs2.

god natt, folkens.. Jeg har planer om å sove lenge i morgen, som betyr det ikke kommer til å skje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde du ikke råd til å betale 30,- mer for å bilen din inn? Kom nettopp hjem, er stuptrøtt nå. Vi sov ca 1 time i natt (i bilene våre), og så var det på an igjen. 45 mil x 2 på 1,5 døgn og nesten ingen søvn. Hehe!

er jo så fint å stille ut bil som ikke var vasket?

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo flere eksempel der, hvor eieren tydelig ikke vet hva vann og såpe er :P

Til gjengjeld, må jeg si at jeg vasket 780'en, men den korte turen bort gav MYE støv!

Videre, var vaskemulighetene ELENDIGE, spesieltl på den ene "Høy"trykks-spyleren, der slangen datt ut hele tiden..

Takk for våte sko, volvotreffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til gjengjeld, må jeg si at jeg vasket 780'en, men den korte turen bort gav MYE støv!

Videre, var vaskemulighetene ELENDIGE, spesieltl på den ene "Høy"trykks-spyleren, der slangen datt ut hele tiden..

Var den verste vasken jeg har vært på, ble litt våt jeg og...

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo flere eksempel der, hvor eieren tydelig ikke vet hva vann og såpe er :P

hehe.. frontruta mi var helt flekkete etter turen over dombås..

å fronten var dekt av døde fluer..

men kommer vel sterkt tilbake neste år,med nylakkert bil:)

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da kan du spørre de jeg kjørte med hvordan fronten + ruten min så ut underveis... Skal si langlys + 2 stk svære tusenmetre midt på natten over fjellet gjør susen. Jeg så bare alt fra skog og mark samlet seg foran bilen og traff bilen min i stor fart. Hehe! Vi måtte jo stoppe flere ganger for å vaske ruten for å kunne se noe. Syns likevel du kunne hevet bilen din innenfor "portene" Thjoms! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da kan du spørre de jeg kjørte med hvordan fronten + ruten min så ut underveis... Skal si langlys + 2 stk svære tusenmetre midt på natten over fjellet gjør susen. Jeg så bare alt fra skog og mark samlet seg foran bilen og traff bilen min i stor fart. Hehe! Vi måtte jo stoppe flere ganger for å vaske ruten for å kunne se noe. Syns likevel du kunne hevet bilen din innenfor "portene" Thjoms! :)

gjorde d til slutt,men likte ikke at bilen så ut som den gjorde..

men neste år,om jeg har bilen,så blir d bedre.. da lakkert å mye mer

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dem burde hatt vaskemuligheter rett før inngangen, da det var et godt stykke fra vasken, til selve treffet.. hehe

Ja, den kan jeg skrive under på! Både frontruta, grillen og lyktene og fangeren var full av fluer! Og spylerveske dysene mine er tette så fikk ikke spylt ruta undervegs.. :thumb Fikk vaska av på campingen da.. hehe

Neste år, skal jeg stille ut og, blir litt artig :)

Hehe, da kan du spørre de jeg kjørte med hvordan fronten + ruten min så ut underveis... Skal si langlys + 2 stk svære tusenmetre midt på natten over fjellet gjør susen. Jeg så bare alt fra skog og mark samlet seg foran bilen og traff bilen min i stor fart. Hehe! Vi måtte jo stoppe flere ganger for å vaske ruten for å kunne se noe. Syns likevel du kunne hevet bilen din innenfor "portene" Thjoms!

Eneste fronten din trekker til seg er vel skog og mark :P ;) hehe!

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du skulle hatt samme opplegg som meg fra torsdag morgen til den grøften kom du, så hadde du veltet hele bilen utenfor. ;)

Da er jeg glad vi sov i telt på en camping og hadde kun ca 3 timers kjøring om morgenen ;)

Tror dere burde vurdere det neste gang :thumb

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg glad vi sov i telt på en camping og hadde kun ca 3 timers kjøring om morgenen ;)

Tror dere burde vurdere det neste gang :thumb

ja, neste gang skal jeg vurdere å ha 3 timers kjøring :P

er channah singel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider