B230ft Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 er 740's levvert med interiør i samme gråfargen som 940's har? skal bytte til 940 i min, men får et problem med C-stolpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Har sett en 90 modell med grått interiør etter at jeg sa det ikke fantes, men sjelden er det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 jasså ja, du driver med feilinformering!?!? var konge på rudskogen, mange som kom og spurte om bilen og ville høre se og sitte hehe.fikk mange komplimanger av baklyktene dine og.. tror forresten hentelappen på sperrene kom i dag, posten sa senest i morgen, så da får du heller få baklyktene tilbake:( *traff forresten en med hvit 740 m. 940 front, addon og like mine felger..tror du jeg ble litt deppa? hehe men faan var snyggt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg