Gå til innhold

Da måtte eg også lage en tråd om min 940Turbo.

Ranger emnet

Qvarren

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er delnr på det bison rattet?

Er gripediameteren mye større enn det orginale?

alt ligger i detaljene ;)

Pen bil forrensten

Alt ligger i detaljene ja. Helt riktig.

Diameter på ratt er "likt".. men siden skinnrattet er litt tykkere så virker det litt mindre. Er lixom mye mer massivt.. Verdt hver krone:)

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives?

Jaja...Trives veldig godt der ja.. Laastad og Co i Haugesund. Har trakka inn dørene siden eg var under 10 år vettu. Pappa har alltid hatt Volvo så kjenner folka godt der. Har 1 år igjen som lærling. Fagbrev sommer 2007 asså.. Godt miljo på arbeidsplassen er veldig viktig asså...

-Volvo 940 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like dette bilde veeeldig godt! :) Fersken :thumb

Har du tenkt på å lakkere Renault lippa?

Wunderbaum Persika it is:P

Skal ikkje lakkere lippa nei.. lot være når eg lakkerte fronten. den hadde blitt så ripete uansett.. liker det best slik det er nå:)

-Volvo 940 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da som svarte..

Kjøpte grillen min hos scstyling.com jeg, og det viste seg når den kom at selve firkanten på emblemet var 6x6cm istede for 8x8 eller hva det er som er orginalt..

Og de "hjelpsomme" gutta på volvo her oppe gidder jo ikke løfte hånda for å ta en telefon til der de bestiller fra og spørre om det er noen emblem som kan stemme med det jeg skal ha, så nå må jeg kjøre rundt uten emblem i grillen, noe jeg syns er mindre pent :chairshot

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...Trives veldig godt der ja.. Laastad og Co i Haugesund. Har trakka inn dørene siden eg var under 10 år vettu. Pappa har alltid hatt Volvo så kjenner folka godt der. Har 1 år igjen som lærling. Fagbrev sommer 2007 asså.. Godt miljo på arbeidsplassen er veldig viktig asså...

Åjada. d e d som e viktig :)

Bra d, at du trives:)

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider