Janson Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Har min Pioneer deh p80mp tidskorrigering? Når jeg spiller så kan jeg akkurat merke at lyden ikke kommer fra "midten", men at den kommer fra sidene av bilen. Jeg vil ha det sånn at jeg tror lyden kommer ut av midten av dashen Noen tips til å justere dette? Tenke på balance, men det vil vel heller bare dempe lydnivået fra høyre i stedet for å legge inn forsinkelse som er å foretrekke. Anyone? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Dette klarer du nok ikke å justere med en 80mp, så ditt valg vil være å montere høytalerene slik at det høres sånn ut, selv det kan være litt tricky Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg