Gå til innhold

Mye deler til volvo 240/740 selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Selger unna en del volvo deler til 240 og 740. Ta kontakt om noe skulle være av interesse.

 

- R-sport bunnpanne

- t03/t03 turbo med turbomanifold

- t03/t04 turbo nesten ny, brukt èn tur :)

- Oljekjøler med stålomspunne slanger

- 740 turbofelg med tre stk volvo original senterkopper. Fine.

- M47 grikasse med 240 spakstell

- Trykkforgasser (komplett At kit)

- Innsug B230E (turbomod innsuget)

- Innmat i tank (tankmåler)

- Vannpumpe 740

- Dynamo 14v 55A Bosh

- Innsprut 230E

- Coil med fordeler 230E

- Diverse pedalutstyr

- Diverse motorfester

- toppdeksel 530 topp

- Mellomaksel automat

++++

 

Delene befinner seg i Kongsberg, Buskerud.

 

Andreas Carlstedt

938 94 845 / 924 35 630

andreas.carlstedt(a)gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor masse for oljekjøleren? er den komplett? å er det t04 turbo med t03 flens eller omvent? pris på den å

 

Kom med bud. Stålomspunne slanger følger med.

 

T04 kompressorhus. T03 eksoshus med selvfølgelig t03flens mot den originale turbomanifolden til volvo.

 

Mvh Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye for AT kittet?

 

har du et sånt plast deksel som sitter under bånnpanna til 740?

 

AT kit inneholder: oljekjøler, r-sportbunnpanne, t03 turbo med manifold, trykkgasser, og tilhørende innsugsboks til forgasser. Noe slanger og rør kan også følge med.

 

Ta kontakt på telefon for å diskutere pris. God stand på alle deler.

 

Mvh Andreas

 

EDIT: Har ikke plastdekselet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

r-sport bunnpanna.

passer denne på b21et ?

 

Ja, den passer på alt av de tradisjonelle rødblokkmotorene. Er også kjekt på allerede org turbomotorer, da det ofte oppstår lekasjer i returen til bunnpanne når den firkantede gummipakningen på blokka blir sittende feil. Ikke alltid like lett å få i riktig posisjon. Med R-sport bunnpanne bruker man rett og slett en slangestuss med slangeklemme inn på en tapp som stikker ut fra bunnpannen. Enkelt og greit.

 

Mvh Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, er T3/T4 turboen olje& vannavkjølt? eller bare olje?

 

turboen min er på randen av konkurs nå, en mitsu. -13c turbo... så lurer på om dette kunne vært en god erstatter:) Passer uten større mods til downpipe etz denne vel?

 

Hva ligger budet på?

 

Mvh

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en t03 t04 Turbonetics turbo, oljekjølt. Nesten ikke brukt. Dvs for de som ikke har lest hele tråden at det er en t03 eksos del og en t04 kompressordel.

 

Radial: Om dette er en god erstatter for din utslitte mitsu. -13c turbo veit jeg ikke. Men kompressordelen t04 er ganske stor og flytter en god del luft.

 

EDIT: Vanlig T3 flens mot manifold og den klassiske runde konene med tre fester mot downpipe.

 

Mvh Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår