Blugh Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Kjenner jeg ler litt nå, skulle den der kunne hamle opp med P93en min? Det er jo sportsbil med terrengegenskaper i forhold :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 navn?løken her ;) aka paintballsjefen ;) Dahl ;) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 fett, vist ikke at du var sånn bil kar :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Kjenner jeg ler litt nå, skulle den der kunne hamle opp med P93en min? Det er jo sportsbil med terrengegenskaper i forhold :P Terrengbil meg i rævva! blah Sånn kan det gå! Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hehe, han hadde LITT VEL STOR fart da dahl ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 nytter ikke og leke skateboard med laste bil vettu :D Selv kommer jeg nok ikke borti sånne morsomme kjøretøy forsvaret :( blir nok bare mini busser på meg... Det står en Pansret hjul laster bortme skvadron da men, får nok ikke rørt den.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen- Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 haha, kjett å legge seg på sia :P Siter ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 navn?løken her ;) aka paintballsjefen ;) ER på skjold jeg også. I PING. Skal kjøre M113=) Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hehe, stakkars, sitter nede på velferden jeg ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamo88 Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Her er to bilder av en kraftmaskin på 8 hjul. Dette er krokmodellen, finnes også i kran. Denne brukes i Afghanistan. Kranmodellen koster 2,9 millioner kroner (derav sambandsutstyret ca 600 000.) Har 8-hjulstrekk, så den kommer seg frem nesten hvor som helst. Har nesten like god fremkommelighet som en Leopard 1 stridsvogn, men svakhetene er gjørme og dyp snø. Gud som jeg savner bilen min :( Hehe. kor e bildan tadd? nån som vet så lit kjent ut d dær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 kor e bildan tadd? nån som vet så lit kjent ut d dær! På E6 mellom bardufoss og setermoen Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 De der broleggerne som er bygd på det man-skroget fra 85, er ikke noe sææææærlig tungkjørt.. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ER på skjold jeg også. I PING. Skal kjøre M113=) litt off topic men... Er det du som er bf vietnam hekta? :P Hvis ja, så har jeg snakka med deg Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hehe, jeg er kanskje litt hekta ja, jeg sitter som oftest bak skranken ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamo88 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 På E6 mellom bardufoss og setermoen jøss hehe ja dær bor æi:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg