Gå til innhold

Bilstereo bygg i passat stv?

Ranger emnet

Hissig_Pannekake

Anbefalte innlegg

Hey

Noen som har noen ideer og bilder osv til bilstere bygg i passat stv?

Det er mye plass der men ingen plass til 6*9 hattehylle talere...

Noen som har sett noen fete bygg og eventuelt bilder?

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har bygget opp gulvet og slengt en basser baki der..?

hva har du gjort med resten? høyttalere?

syns det var fint jeg, mye jobb å trekke kabler i passat?

lurer på å bare legge høyttalere i dørene og en bass bak....

nå har jeg bare orignal anlegg i front dørene

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har bygget opp gulvet og slengt en basser baki der..?

hva har du gjort med resten? høyttalere?

syns det var fint jeg, mye jobb å trekke kabler i passat?

lurer på å bare legge høyttalere i dørene og en bass bak....

nå har jeg bare orignal anlegg i front dørene

Bilen var slik da jeg kjøpte den faktiskt....men ja gulvet er bygget opp på en veldig enkel måte, å kassa er bygd for å passe mellom hjulbuene.har trukket kabler til dvd spilleren min å slik å klart det er litt jobb men det går. :) I dørene er det faktiskt original høytalere å diskanter både foran å bak å de funker utrolig bra for å være originale.Har hatt tanken på å bytte de ut mot noe mer rått men det får vente :)

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare i dørene foran jeg, og syns det blir litt puslete... :(

men er jo bare leking med ideer enn så lenge... er andre ting jeg må bruke spenn på før jeg bygger anlegg

2010 VW Scirocco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i torpedoveggen kommer man igjennom med strømkabel fra batteriet til forsterker i passat 1,8 98mod???

Har du AC? Jeg trakk kabelen igjennom der :) Går vel også an å legge på andre siden igjennom den boksen hvor alle andre kabler går inn.

Bilde020.jpg

Skal tettes bedre så fort jeg får tid.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere trukket nye kabler ifra f.eks en forsterker til høyttalerene i dørene? Skal sette inn et RF komponentsett i front, men er litt usikker på kabel føringen. Samt er det "god" plass i den diskanten i den trekanten? RF diskanten er litt svær :D. HAr skrudd av dørtrekket etc, litt skuffa da jeg så at jeg må skru av hele dritten :D.. ta ut vindu etc. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt arbeid må til, men så blir det sikkert bra når man tar seg litt tid og er litt nøylaktig!

for min del ser det ut som om bilstereo prosjektet blir på hylla en stund, da jeg driver å flytter om dagen og det koster penger!

og motor er også første pri onfiredevi

2010 VW Scirocco

Lenke til kommentar
Del på andre sider