Mds Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 HVem moderator slettet posten min som het: Madammen slo opp, ny vendig på livet: Japan. ?? Og jeg vil gjerne vite hvorfor ?? Jeg har ikke en eneste anmerkning på dette forumet, og dere slettet posten min.. var det fordet dere ikke tror jeg klarer å gjennomføre det? På en annen side, TROR DERE AT JEG ER SÅ IDIOT AT JEG POSTER TING FOR GØY??? Den posten jeg laget betydde MYE for meg, særlig fordet jeg går gjennom en tøff tid nå, og da er det godt å se at folk støtter meg... ikke faen om jeg gidder å lage en ny en pga en idiot av en moderator som tror jeg ikke klarer å gjennomføre japan planene mine.. Tusen takk! I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Synes det var rart den forsvant jeg også ja.. Unødvendig, men kanskje de har et bra svar på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 nå fikk ikke jeg sett denne tråden, men regner med den var bilrelatert siden dette er ett bilforum? hvis ikke er det jo forståelig at den ble fjernet, rart den ble fjernet hvis det hadde noe med bil og gjøre. da støtter jeg deg :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 den hadde jo hovedsaklig alt med bil å gjøre... siden du ikke leste den, så kan jeg forklare kort i stikkord: dama slo opp, veldig lei meg, hva gjør jeg i norge, spare opp noe cash, flytte til japan, starte på scratch, innvolvere meg i drifing miljøet, kjøpe drifte bil, leve i japan noen år.. posten jeg skrev stod planene mine mere detaljert, og posten skulle omhandle alt fra planleggningen til skaffing av visum, til jeg flytter, til jeg kjøper bil.. hadde tenkt til å skrive en dagbok her på forumet når jeg flytter også, det kommer jeg jo også til å gjøre... et av poenga med posten var jo også å spørre om en eller annen her fra forumet kunne tenke seg å bli med meg... ta en stor sjangse, å flytte med meg ned ditt... alt å vinne, ingen ting å tape! I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 sendte forresten epost til UD i stad.. får se hva dem svarer, kontakter ambasaden i morgen tenker jeg :) I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg synes ikke at en persons flytteplaner har noe på et bilforum å gjøre.Selv om du skrev at du ville begynne å drifte etc. Lag heller en blogg og link til den. Les også http://www.japan-guide.com og http://www.gaijinpot.com så får du et innblikk i ting. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 TROR DERE AT JEG ER SÅ IDIOT AT JEG POSTER TING FOR GØY??? ja jeg trur du gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg synes ikke at en persons flytteplaner har noe på et bilforum å gjøre.Selv om du skrev at du ville begynne å drifte etc. Lag heller en blogg og link til den. Les også http://www.japan-guide.com og http://www.gaijinpot.com så får du et innblikk i ting. vell vell, mulig akkuratt flytteplanene mine ikke har noe direkte med bil å gjøre... men dem har jo faktisk indirekte masse med bil å gjøre... takk, men leser på de sidene allerede daglig :) I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 TROR DERE AT JEG ER SÅ IDIOT AT JEG POSTER TING FOR GØY??? ja jeg trur du gjør det fin quoting på deg... :hammer personlig syns jeg at en tråd som bare inneholder en link i seg er kjedelig.. hmmmmmmmmm H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 TROR DERE AT JEG ER SÅ IDIOT AT JEG POSTER TING FOR GØY??? ja jeg trur du gjør det du har problemer man! I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 herregud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Hadde jo vært morro å lest om en som flytter til Japan og innvolverer seg i det massive bil miljøet der.. Skjønner ikke hva som er så gærnt med det, så lenge han gjør det.. -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 modder, få opp tråden igjen! er jo morro å lese om hvordan det går framover for fyren! om det blir tur eller ikke lissom!! :) evt, hent fram tråden, legge den på et nytt forum eller no slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 modder, få opp tråden igjen! er jo morro å lese om hvordan det går framover for fyren!om det blir tur eller ikke lissom!! :) evt, hent fram tråden, legge den på et nytt forum eller no slik! ENIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 jeg sletta ikke denne tråden.. men er den slettet er det sikkert ikke uten grunn.. å selv om du har planer om drift å masse i japan har det ikke noe direkte på BILforumet å gjøre.. flyttetiljapanmedbilplanerforumet.net er dette ikke.. så.. min mening.. å tror jeg VILLE slettet den om jeg hadde kommet over den først.. Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg