pef Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Hvis noen finner ut at de har lyst å flytte til japan og involvere seg i bilmiljøet der nede, så hadde det vel vært utrolig spennende for folket på bilforumet å lese hvordan det går? Det hadde jo vært en ganske unik mulighet til å lære mer om hvordan det er der nede. Ser ikke helt problemet med tråden heller. Det er jo ikke akkurat sånn at det flyter over av "Jeg skal flytte til japan og begynne med drifting" tråder" Nå er det vel bare å vente på "LIKER DU IKKE BILFORUMET SÅ FINN DEG ET ANNET FORUM!" Vær så snill, prøv noe bedre denne gangen, det er faktisk brukerne som holder forumet i live. EDIT: Det er noen flinke moderatorer her og, men det er noen som alltid lukker øynene og fullstendig mangler evnen til å ta selvkritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Kontakter i Japan er vel ikke akkurat å forakte? Kan få innblikk i et helt annet bilmiljø der, så jeg stemmer for at denne absolutt var bilrelatert. -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Kontakter i Japan er vel ikke akkurat å forakte? Kan få innblikk i et helt annet bilmiljø der, så jeg stemmer for at denne absolutt var bilrelatert. Enig med deg!! Og at en person har lyst til å flytte dit og starte på nytt og underveis fòre oss med info om hvordan ting går der nede synes jeg ville ha vært morro å lese om. Og som en annen sa,det er jo brukerne som holder forumet i live.. Så bottom line vil vel være: Få fram den tråden igjen,og la han kameraten oppdatere oss om situasjonen hans. better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Kontakter i Japan er vel ikke akkurat å forakte? Kan få innblikk i et helt annet bilmiljø der, så jeg stemmer for at denne absolutt var bilrelatert. +1 Gjennom forumet kan man jo bli kjent med noen andre som tenker på det samme, evt. har gjort det, og vært midt oppi ett bilmiljø i Japan. '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Setter kjempe stor pris på dere som faktisk har tro på meg :) takk! På en annen side blir det spennendes å se hva UD (Utenriksdepartemanget) skriver tilbake på eposten jeg sendte i dag. Min mor sa det tok nok litt tid før dem svarer, skal jo sendes videre til riktig avdeling osv sa hun. Vell, det kan jo hende at jeg faktisk la ut posten litt tidlig her, selv om utflyttingen skjer til våren, men tenkte det var lurt, i og med at jeg spørte om noen kunne tenke seg å bli med meg! Og planlegginga mi har allerede startet, og den er det jo greit og ha med også :) Og jeg skal jo ned ditt til vinteren og sjekke ut tokyo i et par uker, om jeg får det til, og da skal jeg prøve å få stikket innom noen tuning, bil butikker ol og ta noen bilder og forhøre meg litt her og der.. Jeg trenger jo ikke å nevne noe beløp her inne, men når jeg selger bilen min og får spart opp såpass som jeg har tenkt fram til våren, så kan jeg kjøpe meg en s15 eller s14a eller lignende f.eks der nede med en gang. Biler er utrolig billig der.. leste om en som kjøpte en ferdig regga rx7 1993 modell klar får gata i Japan, for 50.000kr, den var i rimelig god stand og hadde gått rett under 100.000km. (Leste om det i Max-power for en tid tilbake) Men vi får se.. Er utrolig mange ting jeg må få sjekket ut.. jeg aner forresten heller ikke om forsikring er dyrt der nede. Kommer en liste etterhvert på ting som er iboks, og ting som jeg må finne ut av. I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 jeg sletta ikke denne tråden.. men er den slettet er det sikkert ikke uten grunn.. å selv om du har planer om drift å masse i japan har det ikke noe direkte på BILforumet å gjøre.. flyttetiljapanmedbilplanerforumet.net er dette ikke.. så.. min mening.. å tror jeg VILLE slettet den om jeg hadde kommet over den først.. Jeg skal ikke starte noen stor diskusjon her, MEN er dette: bildeavstyggestegatebilforum.net da? Nettopp! I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 jeg synes gått at tråden hans skal opp igjen storyen han handler jo om bil Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 fikk aldri med meg tråden, men syns godt den kan komme opp igjen!! hadde blitt en interessant tråd her på forumet, og det er det ikke ofte du finner! noen vil vel sikkert syntes det virker urealistisk og wanna-be fnf tokyo drift, men jeg sier at det høres utrolig spennende ut. sikkert ikke lett å gjennomføre, men :respect hvis du faktisk klarer det! dessuten har det med bil å gjøre, i og med at han vil inn i bilmiljøet. og for drifting-interesserte, så er jo japan, "hjemlandet". håper tråden kommer opp igjen. hvem vet, kanskje han kan starte som dealer i japan, og selger deler fra japan til norge f.eks. evt fungert som mellom-mann for folk som bestiller derfra. mye som kan skje! uansett, ønsker deg lykke til, og håper virkelig du klarer det!! God tur :hello: mvh Eirik Eikeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Er fulstendig med på å få opp den tråden igjen! dette kan jo bli meget intressang lesning! :thumb Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Tråden er åpnet.Kos dere :hello: Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg